بوشهر - خبرگزاری مهر: مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: کارگاه سواد رسانه‌ای در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نجفی صبح پنجشنبه در نشست اعضای بسیج رسانه استان بوشهر با تبریک به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران نقش بسیار مهم و اساسی در انعکاس واقعیت‌ها و رویدادها دارند و لازم است که با دقت بالایی در این زمینه تلاش کنند.

وی با اشاره به وظایف خطیر خبرنگاران اضافه کرد: اهالی رسانه باید در راستای انتشار افکار روشنگرانه امام راحل و انعکاس گفتمان ولایت از همه توان و ظرفیت‌ها استفاده کنند و تلاش کنند تا مروج اسلام ناب محمدی بوده و پیام‌های انقلاب را صادر کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر با تاکید بر اینکه تجلیل از اصحاب رسانه نباید تنها به روز خبرنگار خلاصه شود، ادامه داد: برنامه‌های روز خبرنگار استان بوشهر با تجدید میثاق با شهدا و حضور بر مزار شهید داریوش شاهینی شهید عرصه رسانه استان بوشهر آغاز می‌شود.

برگزاری دوره جهادی آموزش خبرنگاری در بوشهر

وی ادامه داد: برنامه‌های متنوعی به مناسبت روز خبرنگار توسط بسیج رسانه در استان بوشهر برگزار می شود که امیدواریم با تلاش فعالان این عرصه شاهد برگزاری با کیفیت این برنامه‌ها باشیم.

نجفی از سرکشی به خانواده پیشکسوتان رسانه به عنوان یکی دیگر از این برنامه‌ها یاد کرد و گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی در سه رشته خبرنگاری، عکاسیِ خبری و دبیری خبر نیز دیگر برنامه‌هایی است که برای این ایام برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به انجام برنامه اهدای خون اعضای سازمان بسیج رسانه، تاکید کرد: برگزاری کارگاه‌های سواد رسانه‌ای، آغاز دوره جهادی آموزش خبرنگاری، آشنایی با فضای مجازی نیز از دیگر برنامه‌ها به مناسبت روز خبرنگار در استان بوشهر است.