بوشهر - مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: از دهم مهرماه جشن عاطفه‌ها به مدت یک هفته در هزار و ۵۰۰ مدرسه در مقاطع دبستان و پایه اول و دوم دبیرستان در استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جشن عاطفه‌ها که با همکاری صدا و سیما، اداره کل آموزش و پرورش و سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر برگزار می‌شود به دنبال تقویت فرهنگ نوعدوستی، انفاق و همبستگی اجتماعی ملی با شعار مهر در انتظار همدلی هستیم.

وی اضافه کرد: در سال گذشته بیش از ۲ میلیارد ریال از محل جشن عاطفه‌ها و کمک دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها جذب شده است که در بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ( ره ) استان بوشهر با اشاره به تعداد هفت هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموز تحت حمایت در استان بوشهر، یادآور شد: امسال در جشن عاطفه‌ها، ۱۰۰ هزار پاکت مخصوص جذب کمک‌های نقدی در بین مدارس استان توزیع می‌شود تا در کنار پایگاه‌های ثابتی که به مدت یک هفته در مدارس استان دایر می‌شود بتواند کمک های دانش آموزان را جذب کند.

وی عنوان کرد: افرادی که به دلایلی امکان حضور در پایگاه های جشن عاطفه‌ها در مدارس ندارند می‌توانند از طریق سیستم آنی پرداخت و از طریق تلفن همراه و شماره گیری  #۰۷۷*۸۸۷۷* مبالغ مورد نظر خود را به سامانه این جشن واریز کنند.

لطفی از همه مسئولان، خیران و مردم استان بوشهر دعوت کرد برای کمک به دانش آموزان نیازمند و تحت پوشش در سال تحصیل جدید، از دهم مهر ماه با مراجعه به مدارس سراسر استان در جشن عاطفه امسال شرکت فعال داشته باشند.