ماهنامه اسلامی وحدت اسلامی در لبنان فعالیت های تجمع علمای مسلمان لبنان را شرح داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ماهنامه اسلامی وحدت اسلامی ویژه ماه شوال ۱۴۳۸هـ.ق در یکصد و هشتاد و هفتمین شماره خود فعالیت تجمع علمای مسلمان لبنان را به شرح ذیل منتشر کرد رایزنی فرهنگی ایران در گزارشی به شرح زیر این فعالیت ها را برشمرده است:

- برگزاری جشن افطار سالانه تجمع در مرکز تجمع علما با حضور شخصیت های مذهبی و دینی

- گرامیداشت روز جهانی قدس و همزمان گرامیداشت هشتمین سالگرد درگذشت فتحی یکن با همکاری جنبش امت در مرکز تجمع در جنوب بیروت با حضور شخصیت های سیاسی و دینی و با سخنرانی رایزن فرهنگی جمهوری ایلامی ایران.

- دیدار نمایندگانی از تجمع علما با وزیر امور توسعه اداری خانم دکتر عنایت عزالدین

- سخنرانی شیخ ماهر مزهر رئیس شورای اهل تسنن برای حمایت از مقاومت در مراسم روز قدس با همت کمیته بانوان جنبش امت در مرکز تجمع علما

- دیدار شیخ علی سنان مدیر جمعیت آموزش دینی و اسلامی با شیخ حسان عبدالله رئیس هیئت مدیره تجمع.

تجمع علما همچنین در خصوص موارد زیر بیانیه های ذیل را نیز در ماه گذشته صادره نموده است:

صدور بیانیه شورای اداری تجمع درباره تهدید سوریه از سوی آمریکا. محکوم کردن انفجار مکه از سوی تجمع علما. صدور بیانیه درباره عملیات تروریستی در تهران و بمباران هوایی سوریه از سوی نیروهای ائتلاف بین المللی. تأیید حمله موشکی ایران به مواضع تکفیری ها در سوریه از سوی تجمع. درخصوص اوضاع سیاسی لبنان و منطقه و حلول ماه رمضان. محکوم کردن عملیات انتحاری در مسجد حضرت زهرا در کابل. تمجید تجمع از عملیات پیشگیرانه ارتش لبنان در عرسال. محکوم کردن عملیات تروریستی انگلستان.