یاسوج- فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیشگیری از وقوع جرم از اولویت‌های نیروی انتظامی است و این مسئله، جز با همکاری و همراهی مردم محقق نمی‌شود. 

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی انصاری بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار با استاندار افزود: اولویت پلیس استان مبارزه جدی با مخلان نظم و امنیت است و همچنین امنیت خط قرمز نیروی انتظامی و یکی از مهمترین سر فصل‌های مهم در زندگی همه افراد جامعه است.

انصاری خاطرنشان کرد: امروزه مساله امنیت نیاز اولیه مردم است،  که نیروی انتظامی با اتکاء به خداوند و در سایه فرماندهی کل قوا و ولی امر مسلمین توانسته است خواسته مردم را برآورده کند.   

انصاری با اشاره به این که پاسداری از ارزش های دین و نظام اسلامی از وظایف خطیر همه مسئولان است،  افزود: در خدمت رسانی مهمترین چیز آن است که بدانیم در پایان مسئولیت خود در برابر منظر مردم چه کردیم.  

فرمانده انتظامی استان گفت: مسئولیت پلیس در نظام جمهوری اسلامی مهم است و در صورتی که نیت دلسوزانه و خیر همراه آن باشد، اجر و پاداش آن نزد خداوند محفوظ است.

انصاری،  مهمترین اولویت پلیس استان  را مبارزه جدی با مخلان نظم و امنیت در جامعه عنوان کرد و ابراز داشت: با اجرای این طرح ها شاهد افزایش رضایتمندی مردم از اقدامات پلیس در جامعه هستیم.

وی افزود: فلسفه وجودی ناجا خدمت صادقانه،  بهنگام و بی منت به مردم است.  

انصاری با اشاره به مؤلفه های پیشگیری اجتماعی تاکید کرد: در پیشگیری اجتماعی کلیه افراد جامعه باید همکاری و تعامل داشته باشند که این نوع پیشگیری بهتر است و نتیجه مطلوبی را به همراه دارد، که طرح امنیت محله محور نیز در این اساس طرح ریزی شده است.