کاشان - جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین صدور انقلاب را بزرگترین حمایت نظام از جبهه مقاومت دانست و گفت: نقش مقاومت نقشی تعیین کننده است.

سردار محمدحسین سپهر در حاشیه سفر خود به کاشان در گفت و گو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه راهبرد نظام جمهوری اسلامی در قبال جبهه مقاومت حمایت از هسته های مقاومت حزب الله است، اظهار داشت: امروز جریان عبری، تکفیری، عربی در مقابله با آرمان های اسلام و انقلاب و در حمایت از آرمان های آزادی اسرائیل در شامات تلاش می کنند خواسته های آمریکا را تامین کنند و ایران نیز در مقابل، حمایت از مردم مظلوم جبهه مقاومت و برپایی آرمان های اسلام در تمامی جوانب را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه صدور انقلاب اسلامی و تفکر مقاومت بزرگترین حمایت نظام ما از جبهه مقاومت است، افزود: دفاع از مظلومان، مقابله با استکبار، تولید امید و نشاط در بین مردم و جبهه مقاومت و تبعیت از آرمان های امام راحل در مورد اسرائیل از جمله راهبردهای ما محسوب می شود و امید است با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در جبهه مقاومت شکل بگیرد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین نقش مقاومت را نقشی تعیین کننده دانست و ابراز داشت: جبهه مقاومت در برابر ۸۲ کشور که از جریان آمریکایی صهیونیستی حمایت می کرد باعث شد معادلات دشمنان به هم بخورد و موجب ضربه زدن به اهداف صهیونیست ها شد و از سوی دیگر موجب وحدت و یکپارچگی امت اسلامی شد.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت باعث شد شکافی بزرگ در میان حامیان استکبار، صهیونیست و آمریکا به وجود بیاید، گفت: جبهه مقاومت موجب شد تا مردم دنیا یقین کنند صدور انقلاب اسلامی برای دفاع از مظلومان جهان است.