زنجان-مدیرکل صداوسیمای استان زنجان گفت: چهار سریال  در صدا و سیمای مرکز زنجان درحال ساخت است و تا پایان سال ۳ تله فیلم هم با تایید قرارداد،  تهیه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از صداوسیمای استان زنجان، محسن لطیفی  در آئین جشن سالروز افتتاح شبکه اشراق زنجان افزود : افتخار رسانه ملی جمهوری اسلامی این است که مبنای وحدت بوده ومنادی آزادی  وآزادیخواهی یعنی همان راه سرخ عاشورا  را دردنیا گسترش می‌دهد و اگر این رسانه نبود هرگز ظلم‌های وارد شده  در فلسطین و بحرین و یمن به جهانیان منعکس نمی‌شد.

وی  شبکه اشراق را هدیه مقام معظم رهبری به مردم استان دانست و افزود: متعاقب سفر پرخیرو برکت رهبر معظم انقلاب به استان در مهرماه ۱۳۸۲ تمهیدات لازم برای افتتاح شبکه تلویزیونی استان انجام و نهایتاً این شبکه در مرداد ماه سال۱۳۸۳ به بهره‌برداری کامل رسید.

مدیرکل صداوسیمای استان زنجان گفت: چهار سریال  در صدا و سیمای مرکز زنجان درحال ساخت است و تا پایان سال ۳ تله فیلم هم با تایید قرارداد،  تهیه خواهد شد.

معاون سیمای، صدا و سیمای مرکز زنجان هم در این مراسم با قدردانی ازتلاشهای همکاران معاونت سیما در انعکاس  فعالیت‌ها و مناسبتهای مختلف  نظیر پوشش مراسم ایام محرم و شب‌های فرهنگی درایام تابستان  گفت: طبق نظر سنجی  رسانه ملی در نوروز امسال، شبکه اشراق جزو ۳ مرکز  پرمخاطب کشور بود و برنامه گجله لر هم با جذب ۸۲ درصد مخاطبان،پرمخاطب‌ترین برنامه سیما در فصل زمستان سال ۹۷ بوده است.

آل یاسین ساخت ۳ مستند فاخر  از ۳ شهید مدافع حرم با رتبه بالای ۷۰، دو سریال انیمیشن  و سریال ۲۶ قسمتی با نگاه پرداخت به بخش‌های مختلف استان زنجان را هم از دیگر فعالیت‌های این حوزه عنوان کرد.