اردبیل - استاندار اردبیل گفت: با مشارکت سازمان تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های مرتبط به صورت مستمر بازار اردبیل رصد می‌شود تا از هرگونه تخلف، گران فروشی و احتکار جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام‌جو پیش از ظهر سه شنبه در نشست با وزیر دادگستری و کارکنان اداره کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل عنوان کرد: به منظور جلوگیری از تحمیل فشار مضاعف به مردم و با مشارکت تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های مرتبط به صورت مرتب بازار اردبیل رصد می‌شود تا از هر گونه تخلف، گران فروشی و احتکار جلوگیری شود.

وی از تشدید نظارت‌ها در بین فروشندگان کالاهای اساسی خبر داد و افزود: با متخلفانی که به دنبال سوء استفاده از شرایط اقتصادی موجود بوده و خواسته یا ناخواسته سبب التهاب در بازار می‌شوند، برخورد جدی انجام خواهد شد.

استاندار اردبیل یادآور شد: خوشبختانه دستگاه‌های نظارتی استان اردبیل در این مدت عملکرد مناسبی از خود به نمایش گذاشته و نتیجه آن رضایتمندی مردم از وضعیت کنترل بازار شده است.

بهنام‌جو به افزایش مسافران و گردشگران داخلی و خارجی در اردبیل نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به موقعیت خاص جوی در استان، همه ساله در نیمه اول سال شاهد حضور خیل عظیمی از مسافران در اردبیل هستیم تا نظارت برشرکت‌ها و مجموعه‌هایی که خدمات مرتبط با گردشگری ارائه می‌دهند بیش از پیش اهمیت یابد.

به گفته وی نظارت بر قیمت ناوگان‌های حمل و نقل هوایی و زمینی و اماکن گردشگری از دیگر وظایف خطیر دستگاه‌های نظارتی در اردبیل بوده که با دقت مناسبی در حال انجام است.