ساری - رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: قوانین مزاحم ایجاد شده توسط دستگاه های اجرایی مانع کسب و کار و رونق تولید است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله مهاجر شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه اتاق بازرگانی رتبه دوم کشور را در حوزه رونق تولید کسب کرده است اظهار داشت: اتفاقاتی که در حوزه رونق تولید در استان رخ داده به برکت تلاش بخش خصوصی و دستگاه‌های اجرایی بوده و سبب شده مازندران در زمینه شورای گفتگو نیز رتبه برتر را به دست آورد.

وی ادامه داد: دغدغه‌های بخش خصوصی باید مورد توجه قرار گیرد و مشکلات پیش روی رونق تولید باید تلاش و هم افزایی دستگاه‌ها و بخش خصوصی رفع شود.

مهاجر با عنوان اینکه دستگاه‌های جزیره‌ای عمل می‌کنند تصریح کرد: مصوبات خوبی در حوزه رونق تولید و شورای گفتگو داریم ولی این مصوبات اجرا نمی‌شود و دستگاه‌ها سلیقه‌ای و جزیره‌ای عمل می‌کنند.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران یادآور شد: در حوزه کسب و کار با توجه به سال رونق تولید، قوانین دست و پاگیر وجود دارد و رفع مسائل زمان بر است و قوانین مزاحم ایجاد شده از سوی دستگاه‌های اجرای مانع رونق تولید و کسب و کار است.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها را به راحتی در حال دور زدن هستیم گفت: در شرایط کنونی بخش خصوصی راحت تحریم را دور می‌زنند و اگر در کنار هم به درستی قرار گیریم و دستگاه‌های اجرایی جزیره‌ای عمل نکنند می‌توانیم شرایط بد را به راحتی پشت سر گذاریم.