قزوین- محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی عصر دوشنبه در دیدار محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: همواره شما را در تلاش برای خدمت به مردم می‌بینیم و ان‌شاءالله هر روز شاهد موفقیت‌های بیشتر شما در عرصه خدمت‌رسانی باشیم.

وی افزود: متأسفانه آن طور که باید نسبت به حفظ زمین‌ها و اراضی قانون‌مند و حکیمانه برخورد نمی‌شود و در استان قزوین اتفاقات بدی در بحث تعدی به اراضی صورت گرفته است. چنین اقداماتی، هم کشور را از نظر فرهنگی و انسانی با مشکل مواجه می‌کند و هم جفا در حق مردم است.

آیت‌الله عابدینی خاطرنشان کرد: بسیاری از کشاورزان برای ایجاد یک سرپناه کوچک در باغ و مزارع خود منع قانونی دارند اما کنار همان زمین‌های کشاورزی، ساختمان‌های چند طبقه با رابطه احداث می‌شود و این تعارض‌ها مردم را آزار می‌دهد.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: خدای متعال فرموده اگر بخواهیم جامعه‌ای را به نابودی بکشانیم، رفاه‌طلبان زیاده خواه را بر آن جامعه مسلط می‌کنیم و سپس چنین جامعه‌ای را زیرو رو می‌کنیم و به نابودی می‌کشانیم.