دانشگاه های مقصد از فردا سه شنبه ۲۸ مرداد ماه لغایت ۶ شهریور ماه درخواست های موافقت شده توسط دانشگاه مبدا را برای مهمانی دروس عملی بررسی می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای کاهش تردد دانشجویان، از طرف وزارت علوم این امکان فراهم شد که دانشجویان کاردانی و کارشناسی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بصورت میهمان دروس عملی و آزمایشگاهی را در نزدیکترین دانشگاه محل سکونت خود بگذرانند.

در همین راستا، ثبت نام از دانشجویان متقاضی از تاریخ ۶ مرداد ماه آغاز و لغایت ۱۸ مرداد ماه پایان یافت که در این بازه دانشجویان با مراجعه به سامانه جامع سازمان امور دانشجویان به نشانی اینترنتی سامانه سجاد https://portal.saorg.ir درخواست های خود را ثبت کردند.

طبق زمان بندی اعلام شده، مهلت ثبت نام دانشجویان در تاریخ ۱۸ مرداد ماه پایان یافت و دانشگاه های مبدا از ۱۹ مرداد تا امروز دوشنبه ۲۷ مرداد ماه فرصت داشتند نسبت به بررسی درخواست ها اقدام کنند همچنین از فردا سه شنبه ۲۸ مرداد ماه لغایت ۶ شهریور ماه نیز دانشگاه های مقصد درخواست های موافقت شده توسط دانشگاه مبدا را بررسی می کنند.

دانشجویان می توانند با کد پیگیری دریافت شده از سامانه سجاد نتیجه درخواست خود را از طریق این سامانه پیگیری کنند لذا از مراجعه حضوری به دانشگاه ها و سازمان با توجه به شرایط موجود و تاکید مقامات بهداشتی بر کاستن تجمع و رفت و آمدها، خودداری کنند.