قزوین- مدیر خبرگزاری مهر قزوین گفت: توجه به فضای مجازی، تولیدات چندرسانه‌ای، مطالبه‌گری و حمایت از جریان مطالبه‌گر و عدالت‌خواه در استان به‌طورقطع سرلوحه کار ما خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عابدینی ظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر خبرگزاری مهر قزوین ضمن تقدیر از زحمات ۱۴ ساله مدیر سابق خبرگزاری مهر در قزوین اظهار کرد: هیچ‌گاه نمی‌توان زحمات آقای جباری و خانم کلهر که همکاران ما در خبرگزاری مهر بودند را نادیده گرفت و احترام ویژه‌ای برای آن‌ها قائل هستیم و از نگاه پدرانه آقای جباری تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: آنچه در حکم ما ابلاغ شده قطعاً به‌عنوان افق آینده و مسیر ما ترسیم خواهد شد و دغدغه ما خواهد بود که شکی هم در آن نیست.

مدیر جدید خبرگزاری مهر قزوین گفت: توجه به فضای مجازی، تولیدات چندرسانه‌ای، مطالبه‌گری و حمایت از جریان مطالبه‌گر و عدالت‌خواه در استان به‌طورقطع سرلوحه کار ما خواهد بود.

عابدینی بیان کرد: حمایت از رسانه‌های انقلابی و حمایت از هر نوع نگاهی که در حوزه انقلاب فعالیت می‌کند نیز در رأس قرار خواهد گرفت.

وی تأکید کرد: نگاه حزبی نخواهم داشت که اگر این‌گونه باشد قطعاً مدیون مجموعه رسانه‌ای استان خواهم بود و مبنای ما حوزه انقلاب اسلامی است.

مدیر جدید خبرگزاری مهر قزوین بیان کرد: نگاه ما مستقل است؛ نه کپی رسانه‌ای خواهیم بود و نه اینکه پایگاه خبری و رسانه‌ای فرد و جریان خاص خواهیم شد.

در ادامه مراسم محمدرضا جباری مدیر سابق خبرگزاری مهر در قزوین، در این مراسم اظهار کرد: امروز خبرگزاری مهر به یک بِرَند تبدیل‌شده و مرهون تلاش یک مجموعه‌ای ۲۰۰ نفری در طول ۱۵ سال گذشته است.

وی بابیان اینکه افزود: اکنون تغییراتی انجام‌شده که در هر مجموعه‌ای این روال اتفاق می‌افتد؛ ما به دنبال جایگاه نیستیم بلکه به دنبال تأثیرگذاری و کار فرهنگی هستیم و در هرکجا که مؤثر باشیم نیز حضور خواهیم یافت.

مدیر سابق خبرگزاری مهر در قزوین ابراز کرد: تجربه بسیار ارزشمندی برای من بود و مسائل بسیاری را آموختم که هنوز هم تشنه آموختن هستم و مشتاقم تجربه‌های جدیدی را کسب کنم.