کرج - فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی یک کارگاه تولید مواد بهداشتی تقلبی در ماهدشت کرج و کشف ۳۰ هزار لیتر جوهرنمک تقلبی به ارزش ۶ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: مأموران پلیس اقتصادی استان البرز در پی رصد انبارها برای پیشگیری از هرگونه دپوی کالای قاچاق و احتکار شده، از وجود یک کارگاه غیرقانونی تولید مواد بهداشتی در منطقه ماهدشت کرج مطلع شدند.

وی بیان کرد: در بازرسی از کارگاه، مشخص شد که برخلاف ضوابط قانونی و بدون مجوزهای لازم اقدام به تولید مواد بهداشتی تقلبی از جمله جوهر نمک، اسید و لوله‌بازکن با برند معروف محصولات بهداشتی می‌شود.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: در این رابطه ۳۰ هزار لیتر مواد اولیه و تجهیزات و مخازن مربوط به تولید مواد بهداشتی کشف و مالک کارگاه نیز دستگیر شد.

وی گفت: بر اساس نظر کارشناسان اداره بهداشت استان ارزش تقریبی مواد بهداشتی کشف شده و تجهیزات موجود در کارگاه ۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار محمدیان با بیان اینکه تولید و عرضه محصولات بهداشتی و دارویی باید با مجوز و تأیید وزارت بهداشت و تحت نظارت سازمان غذا و دارو باشد از مردم خواست در صورت مواجه با موارد مشکوک طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مأموران را در این خصوص مطلع کنند.