چهارباغ - نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب کارآمدسازی نظام دینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حدادی عصر یکشنبه در نشست توجیهی کاندیداهای شوراهای شهرستان چهارباغ اظهار کرد: اکنون وظیفه ماست که تمام تلاش خود را به حضور حداکثری مردم در انتخابات معطوف کنیم.

وی با بیان اینکه انتظار شهدا و امام راحل تبلیغ حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی است، تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات در کارآمدسازی نظام دینی و در مشروعیت، مقبولیت نظام مؤثر است و این حضور حرف محکم در خاورمیانه و نظام بین‌الملل به شمار می‌رود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس بیان کرد: شاخص‌های دولت انقلابی و مردمی این است که پای مردم بایستد و تغییر و تحول را به معنای واقعی در ظرفیت‌های داخل کشور ببیند و توجه داشته باشد.

دولت انقلابی باید روحیه مبارزه با فساد داشته باشد

وی خاطرنشان کرد: دولت انقلابی باید روحیه مبارزه با فساد داشته و در کنار مردم و همراه مردم دغدغه‌های مردم را بشناسد و دارای برنامه باشد.

حدادی گفت: رهبر انقلاب فرمودند؛ اکنون مسئله اصلی نامزدهای انتخاباتی باید معیشت مردم، اقتصاد، مسکن و دیگر مؤلفه‌های اقتصادی باشد.

وی با بیان اینکه امروز اگر مردم ناراحت هستند باید امیدآفرینی در جامعه ایجاد شود، ادامه داد: نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری باید به دنبال ایجاد امید به آینده نظام باشند و با روحیه جهادی در کارآمد سازی نظام دینی برای مردم امیدآفرینی کنند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس اظهار کرد: نامزد ریاست جمهوری باید اعتقاد به جوانان داشته باشند و از جوانان انقلابی و ارزشی در موارد مختلف بهره لازم را ببرد.

وی بیان کرد: در مجلس یازدهم مصوباتی مانند مصوبه اقدام راهبردی، مصوبه مالیات بر خانه‌های خالی، مصوبه مالیات جلوگیری از فرار مالیاتی مطرح شده است.

حدادی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین موضوع در کشور گفتمان انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: مؤلفه‌های اصلی گفتمان انقلاب اسلامی عدالت‌طلبی، مبارزه با تبعیض، فساد، رانت، رانت‌خواری، حفظ کرامت انسانی است.

امروز گفتمان انقلاب اسلامی برتری دارد

وی سومین مؤلفه گفتمان انقلاب اسلامی استقلال دانست و خاطرنشان کرد: شهدا و مردم ایران اسلامی برای استقلال سیاسی، اقتصادی و استقلالی که در راستای منافع ملی محسوب می‌شود، هزینه‌های سنگینی را دادند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: امروز گفتمان انقلاب اسلامی برتری دارد و در تقابل با گفتمان تفکر لیبرال است و در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی مسئولیت سنگینی بر عهده مردم ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: آنچه در ارتباط با استقلال مرتبط می‌شود، توجه، اعتماد و اعتقاد به ظرفیت‌های داخل کشور است.

حدادی با بیان اینکه امروز ما نباید سن ازدواج و همچنین طلاق در کشور افزایش یابد، اظهار کرد: نباید مردم دچار مشکل معیشتی باشند و ده‌ها هزار کالا قاچاق شود که به تولید داخل آسیب وارد کند و نباید آنچه را که در راستای اصلاح مباحث ساختار اداری است کوتاهی داشته باشیم.

وی با اشاره به ضرورت اصلاح نظام بانکی، اصلاح نظام مالیات، اصلاح قانون تعیین و تولید مسکن و معیشت، متذکر شد: همچنین در راستای حفظ منافع ملی کشور بیش از ۲۵۰ هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.