همدان _ معاون مسکن راه و شهرسازی استان همدان گفت: پیش بینی می‌شود مرکز فرهنگی شهرستان ملایر از محل کمک‌های شرکت بازآفرینی شهری به شهرداری ملایر تا پایان سال افتتاح شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید صالحی امیر در بازدید از مرکز فرهنگی شهرستان ملایر به همراه شهردار ملایر و رئیس اداره بازآفرینی و رئیس اداره راه و شهرسازی این شهرستان بیان کرد: این پروژه از محل کمک‌های شرکت بازآفرینی شهری به شهرداری ملایر انجام می‌شود و پیش بینی می‌شود که تا پایان سال به افتتاح برسد.

وی در بازدید از پروژه احداث کانال فاضلاب شمس آباد شهرستان ملایر گفت: قسمتی از این پروژه در سالهای گذشته از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی و توسط اداره کل راه و شهرسازی استان همدان انجام شده و قسمتی دیگر نیز با کمک مالی شهرداری ملایر از محل اعتبارات بازآفرینی و توسط شهرداری ملایر در حال انجام است.

صالحی امیر در رابطه با پروژه ۴۳۲ واحدی تعاونی مسکن مهر دژچنار ملایر افزود: این پروژه بر اساس تعهد شهرداری این شهرستان مبنی بر انجام زیرسازی و احداث جدول و آسفالت این پروژه در ازای عقد تفاهم نامه و پرداخت هزینه از محل اعتبارات سازمان ملی زمین و مسکن در حال اجرا است.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان همدان اضافه کرد: طی بازدید از مساکن مهر این شهرستان به بررسی مشکلات اپآنها از جمله محوطه سازی و نیازمند به احداث دیوار حائل پرداخته شد.