قرچک- فرماندار قرچک از راه‌اندازی دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در این شهرستان خبر داد و گفت: ۷۲ درصد از افراد بالای ۶۰ سال در قرچک واکسینه شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن خطیبی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی و آغاز به کار دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در قرچک خبر داد و اظهار داشت: پیش از این، یک مرکز در منطقه پوئینک فرآیند واکسیناسیون را انجام می‌داد که با راه‌اندازی مرکز دوم در شهر قرچک، ظرفیت روزانه تزریق واکسن به ۲ هزار نفر افزایش یافته است.

فرماندار قرچک با بیان اینکه تا کنون ۷۲ درصد از گروه سنی افراد بالای ۶۰ سال علیه بیماری کووید -۱۹ در قرچک واکسینه شده اند گفت: سایر گروه‌های سنی نیز بنا به اعلام وزارت بهداشت و درمان از طریق ثبت‌نام در سامانه مربوطه واکسینه خواهند شد.

خطیبی بیان داشت: توصیه می‌شود افراد طبق تاریخ، ساعت و مکان مشخص شده در پیامک به مراکز مراجعه کنند، چرا که عدم تعجیل و تأخیر در زمان حضور، به نفع خود و سایرین خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه قرچک در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و علیرغم اینکه شدت سرایت بیماری زیاد شده اما رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم کاهش یافته است عنوان داشت: از همه مردم و کسبه و اصناف عزیز قرچک می‌خواهیم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیش از پیش دقت لازم را داشته باشند تا انشااله بتوانیم از این بیماری رهایی یابیم.