دکتر محمدرضا منظم اسماعیل پور طی حکمی از سوی وزیر بهداشت، ‌درمان و آموزش پزشکی کشور به عنوان «دبیر هیات اجرایی بیست و هفتمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی» منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، طی احکامی جداگانه از سوی دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، ‌درمان و آموزش پزشکی کشور دکتر ناصر سیم فروش به عنوان نائب رئیس شورای عالی و رئیس هیات اجرایی و دکتر محمدرضا منظم اسماعیل پور به عنوان دبیر هیات اجرایی بیست و هفتمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی منصوب شدند.

در این حکم آمده است: دکتر محمدرضا منظم اسماعیل پور، استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران؛ با توجه به تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «دبیر هیات اجرایی بیست و هفتمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی» منصوب می شوید. توفیق روز افزون شما را از درگاه خداوند متعال خواهانم.»

جشنواره رازی بزرگترین رویداد علمی و پژوهشی در وزارت بهداشت و حوزه سلامت کشور است که همه ساله به منظور تجلیل از محققین برجسته ایرانی داخل و خارج از کشور جهت معرفی فعالیت‌های تحقیقاتی برتر علوم پزشکی با تأکید بر جنبه‌های نوآوری در دو بخش حقیقی و حقوقی برگزار می‌شود.