ورامین- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با تاکید بر وفاق و همدلی مسئولان شهرستانی در خصوص تامین بودجه فرهنگ منطقه گفت: بودجه ای برای رفع نیازهای فرهنگی ورامین در اختیار نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خراسانی زاده در نشست با اصحاب رسانه ورامین که با حضور حسین نوش آبادی، نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: با توجه به آشنایی بنده با خانواده فرهنگ، هنر و رسانه، می‌توان بر مشکلات واقف بود تا به بررسی کامل و جامع آن پرداخت.

خراسانی زاده گفت: بودجه‌ای در اختیار نیست تا بتوان کمک کرد و نیازهای منطقه را برطرف نمود و نباید نگاهتان به اداره کل و وزارتخانه باشد بنابراین خودتان با همدلی و وفاق بر مشکلات غلبه کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران بیان داشت: تلاش بر این است با تخصیص بودجه سفرهای ریاست جمهوری شرایط را برای بازسازی و بهسازی اماکن مهیا کنیم و فرهنگسرای ژولیده از مهمترین دغدغه‌هایی است که در نظر داریم به رفع مشکل آن بپردازیم و باید به اهالی فرهنگ و هنر بازگردد و برای این امر اهالی فرهنگ و هنر در کنار اصحاب رسانه ضمن حفظ حرمت‌ها به کمک کنند تا رفع مشکل کنیم.

وی با بیان اینکه نمایندگان هنر باید حلقه واصله میان فرهنگ و حاکمیت باشند افزود: با استفاده از این اصل و بر اساس ظرفیت‌های قانون اساسی شرایط بهره وری مورد استفاده قرار گیرد.
حاشیه‌ها را از حول انجمن‌ها می‌توان دور نمود تا شرایط برای پیشبرد اهداف مهیا شود و هم اکنون با دست‌های بسته تلاشم جهت ساماندهی امور است تا در حوزه‌های مختلف مشکلات را برطرف نمائیم.