ثبت‌نام اسکان نیمسال دوم در خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه شریف ویژه دانشجویان کارشناسی از امروز آغاز شده و فردا ۱۷ بهمن به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه شریف در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی مبنی بر آموزش حضوری دانشجویان کارشناسی دارای حداقل ۹ واحد حضوری، اداره امور خوابگاه‌ها توجه دانشجویان ورودی ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ متقاضی اسکان مجدد می توانند با توجه به شرایط زیر درخواست اسکان را ثبت کنند.

۱- ثبت‏ درخواست خوابگاه‏‌ها به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه شاخص به نشانی stu.sharif.ir صورت می ‏پذیرد.

۲- پس از دریافت لیست ثبت نامی واجدین شرایط اسکان در خوابگاه از آموزش، دانشجویان متقاضی خوابگاه با ورود به سامانه شاخص به نشانی اعلام شده، ابتدا فرم درخواست خود را تکمیل و ثبت می‌نمایند. در ادامه، این فرم توسط کارشناسان اداره امور خوابگاه‌ها بررسی و در صورت تأیید درخواست متقاضی، اطلاع‌رسانی از طریق تماس تلفنی کارشناس و یا سرپرست خوابگاه مربوطه صورت می‌گیرد. در مرحله بعد، فرد متقاضی در تاریخ تعیین شده به خوابگاه تخصیص یافته مراجعه کند.

۳- شرط موافقت با درخواست اسکان و تخصیص خوابگاه طبق دستورالعمل ابلاغی از وزارت بهداشت، حداقل تزریق دو دوز واکسن کووید ۱۹ و ثبت لینک کارت واکسن دیجیتال در سامانه شاخص stu.sharif.ir می‌باشد.

دانشجویانی که تاکنون واکسن تزریق نکرده اند و جهت ثبت کارت واکسن دیجیتال در سامانه مذکور اقدام ننمایند به هیچ عنوان درخواست خوابگاه قابل بررسی نخواهد بود.

۴- در صورت تکمیل بودن موارد اعلام شده تخصیص خوابگاه بر مبنای سابقه اسکان قبلی می‌باشد و از روز چهارشنبه مورخ ۲۰ بهمن ماه امکان مراجعه به خوابگاه و تحویل اتاق مقدور است.

۵- در صورت هرگونه تغییر احتمالی در برنامه مذکور، مراتب از طریق سامانه سیما به آدرس dorm.sharif.ir اطلاع‌رسانی می‌شود.