قزوین-رئیس کمیته امداد اداره رامند گفت: در حال حاضر ۷۸۰ حامی، از ۱۷۹ فرزند یتیم و محسنین به صورت مادی و معنوی حمایت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) هادی ابراهیمی بیان کرد: اکرام ایتام و محسنین عنوان یکی از طرح‌های کمیته امداد امام (ره) برای خدمت به فرزندان یتیم و محسنین است.

وی ادامه داد: طی ۱۰ ماهه سال جاری ۷۸۰ حامی بیش از ۴۷۶ میلیون تومان کمک خود را به ۱۷۹ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایتشان اهدا کردند که از این تعداد ۲۶ فرزند یتیم و ۱۵۳ فرزند محسنین هستند.

رئیس کمیته امداد اداره رامند خاطرنشان کرد: از دیگر سرفصل‌های خدمت رسانی صدقات است که طی ۱۰ ماهه سال جاری رامندی ها بیش از ۱۴۸ میلیون تومان در دو هزار و ۷۹۱ صندوق صدقه واریز کرده اند.

وی عنوان کرد: کمک مردمی در مراکز نیکوکاری نیز طی ۱۰ ماهه سال جاری بیش از سه میلیارد و ۶۶۷ میلیون تومان بوده است که حاصل تلاش مردمی در ۶ مرکز نیکوکاری است.

ابراهیمی اعلام کرد: در مجموع مردم نیکوکار با مشارکت بیش از دو میلیارد و ۷۰۵ میلیون تومانی طی ۱۰ ماهه سال جاری، امدادگران کمیته امداد را در مسیر خدمت به نیازمندان همراهی کردند.

وی یادآورشد: مردم نیکوکار رامند و سایر شهرها می‌توانند از طریق کد مهربانی #۰۲۸۱۴*۸۸۷۷* کمک‌های خود را به نیازمندان و محرومان رامند اهداء کنند.