کرمانشاه- معاون باز آفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان کرمانشاه از فرصت سه روزه کرمانشاهیان برای تکمیل ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

عبدالرضا غفوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار ۱۸۰ هزار نفر در استان کرمانشاه برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که در بررسی‌های اولیه ۸۷ هزار نفر واجد شرایط هستند.

وی افزود: ثبت نام مسکن توسط اداره راه و شهرسازی تاکنون در ۶ مرحله صورت گرفته که آخرین مرحله آن در نیمه دوم سال جاری انجام شده است.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: بیش از ۱۱۵ هزار نفر برای طرح مسکن اقدام به ثبت نام کرده‌اند که ۶۸ هزار نفر در لیست واجدین شرایط قرار دارند.

غفوری بیان کرد: پس از ثبت نام از طریق سامانه پیامکی به افراد واجد شرایط اطلاع رسانی شده اما افراد بسیاری نسبت به تکمیل فرم‌ها و بارگذاری اطلاعات لازم اقدام نکرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این افراد تا پایان روز شنبه ۱۴ اسفند ماه می‌توانند نسبت به تکمیل ثبت نام اقدام کنند، گفت: در صورتی که افراد طی ۷۲ ساعت آینده نسبت به تکمیل ثبت نام اقدام نکنند این امر به منزله انصراف محسوب می‌شود.