بجنورد- رئیس هیئت بدمینتون خراسان شمالی از تدوین ۱۰۰ برنامه برای آقایان و بانوان در سال آینده خبر داد و گفت: اجرای این برنامه‌ها ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

برات وثوقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هیئت بدمینتون خراسان شمالی برنامه‌های خود را در سال آینده در حوزه‌های آموزشی، قهرمانی، مسابقات، همگانی و … در نظر گرفته است.

رئیس هیئت بدمینتون خراسان شمالی این برنامه‌ها را تشریح کرد و گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان و داوران، اعزام داوران و مربیان به دوره‌های ارتقای مربیگری و داوری درجه‌های بالاتر از جمله این برنامه‌ها است.

وی افزود: اعزام بازیکنان به مسابقات قهرمانی کشور و رنکینگ در تمامی رده‌های سنی از پایه و اعزام به مسابقات رنکینگ کشوری و در صورت امکان، میزبانی مسابقات رنکینگ آزاد کشور در بخش پسران از برنامه‌های هیأت در بخش قهرمانی است.

وثوقی با تاکید بر برگزاری مسابقات داخلی در تمامی رده‌های سنی برای بانوان و آقایان در سال آینده، گفت: برای توسعه بدمینتون با دستگاه‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش، شهرداری‌ها و… تعامل خواهیم داشت.

رئیس هیئت بدمینتون خراسان شمالی توسعه زیرساخت‌ها را دیگر برنامه این هیأت برای سال آینده عنوان کرد و گفت: حضور فعال در لیگ دسته یک مردان و دسته دو بانوان و فعال کردن لیگ استان از مهم‌ترین برنامه‌ها است.

وی در پایان بیان کرد: تقریباً حدود ١٠٠ برنامه عملیاتی برای آقایان و ١٠٠ برنامه برای بانوان برای سال ١٤٠١ پیش بینی شده است که برای اجرای کامل آن‌ها حدود ٤٠٠ میلیون تومان اعتبار نیاز داریم.