گرگان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به شرایط ناپایدار جوی و احتمال بارش برف در مناطق کوهستانی استان گفت: راهداران گلستان آماده راهداری و برف روبی زمستانی هستند.

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق الگوهای دمایی و بارشی هواشناسی، شرایط برای بارش برف طی بازه زمانی امشب (پنج شنبه) تا صبح فردا در مناطق جنوبی استان گلستان دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود: راهداران و عوامل راهداری برای انجام عملیات راهداری برای برف امشب و شرایط ناپایدار جوی آماده هستند.

وی گفت: ضرورت دارد که رانندگان امشب تا صبح فردا برای گذر از جاده‌های کوهستانی زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

مصدقی ادامه داد: هم استانی‌ها و کاربران جاده‌ای گلستان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان در طول شبانه روز می‌توانند با مرکز مدیریت راه‌های استان تماس بگیرند.

گفتنی طول راه‌های گلستان بالغ بر پنج هزار و ۲۵۰ کیلومتر است که حدود هزار و ۷۰۰ کیلومتر آن برفگیر و کوهستانی است و طرح راهداری زمستانی در سه هزار و ۶۰۰ کیلومتر از آنها از ۲۰ آذرماه به صورت رسمی اجرا می‌شود.