کرمانشاه- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از آغاز اجرای طرح ویژه نظارتی نوروزی تعزیرات حکومتی کرمانشاه خبر داد.

قهرمان شاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس سیاست‌های سازمان تعزیرات حکومتی طرح ویژه نوروزی به دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان از هشت اسفند ماه آغاز شده تا چهار اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی افزود: طرح ویژه نظارتی در ۲ مرحله زمانی در نوبت صبح از ساعت ۱۰ الی ۱۴ و بعد از ظهر از ساعت ۱۶ الی ۲۰ به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه، اجرای سیاست‌های دولت در امر نظارت و تنظیم بازار، نظارت بر روند فرآیندهای تأمین و توزیع کالا و خدمات، برخورد قانونی با تخلفات گران فروشی، احتکار و سودجویی‌های غیر قانونی احتمالی در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: مرحله اول طرح نظارتی تعزیرات از هشت اسفند تا ۲۹ اسفند با کنترل و نظارت بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مراکز عمده خرید و عرضه کالا و خدمات، نمایشگاه‌ها، میادین میوه و تره بار، شرکت‌های مسافرتی و دفاتر فروش بلیت، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی به ویژه گوشت و مرغ، رستوران‌ها، قنادی‌ها، آجیل و خشکبار، مراکز تولیدی، توزیعی و خدماتی، انبارها، سردخانه‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مراکز فروش پوشاک، کیف و کفش مراکز خدمات دهنده به زائران و مسافران اجرا می‌شود.

شاهی بیان کرد: مرحله دوم نظارت شامل مراکز اسکان و پذیرایی، اقامتگاه‌ها، اماکن زیارتی، زائرسراها و هتل‌ها، اماکن تاریخی، تفریحی و فرهنگی، مراکز خرید، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مراکز فروش آش رشته، حلیم و زولبیا و بامیه و … است.

وی ادامه داد: همکاری‌های نظارتی در گشت‌های مشترک متشکل از تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، صمت، اتاق اصناف بسیج اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، میراث فرهنگی انجام می‌گیرد.