همدان- استاندار همدان گفت: در سایه الطاف الهی توانسته‌ایم وابستگی خارجی را کنار بگذاریم و در عرصه‌های مختلف پیشرو باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد سه شنبه در آئین افتتاحیه همایش ائمه‌جمعه غرب و جنوب غرب کشور که با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه کشور، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، نمایندگان ولی فقیه استان‌های مناطق مذکور برگزار شد، گفت: باید از میراث حکومت دینی و اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که پس از ۱۴۰۰ سال در بستر مردم‌سالاری دینی شکل گرفته حفظ و حراست کنیم.

وی افزود: جایگاه نمایندگان ولی‌فقیه و ائمه جمعه بسیار حساس و خطیر است که باید مراقبت کنیم که همبستگی و اعتماد مردم به این بندگان خاص خدا تقویت شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در سایه الطاف الهی توانسته‌ایم وابستگی خارجی را کنار بگذاریم و در عرصه‌های مختلف پیشرو باشیم؛ اظهار کرد: وظیفه داریم که در چارچوب صحیح، نسل‌های جدید را هدایت کنیم تا رنگ و بوی دینی و مکتبی را از دست ندهند.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: در ۴۴ سال گذشته دشمن تلاش کرده بر خلاف واقعیت و رشد کشور، یک تصویر ناکارآمد و سیاه از وضعیت نظام مقدس جمهوری‌اسلامی نشان دهد اما به برکت خون شهدا و ایستادگی مردم شریف ایران عزیز، به اهداف خود نرسیده‌اند.

وی با بیان اینکه قدرت بازدارندگی نظامی جمهوری اسلامی در دهه‌های اخیر بی‌نظیر بوده و باعث شده استکبار جهانی سر تسلیم فرودآورد؛ عنوان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران در تلاش هستند در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی، سلامت و رقابت در انتخابات را دچار مشکل کنند که با هوشیاری مردم فهیم ایران این توطئه‌ها نیز خنثی خواهد شد.