سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام پنج ماموریت پلیسی طی تعطیلات آخر هفته در سطح استان خبر داد و گفت: در این راستا ۱۱ نفر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی ۴۸ ساعت گذشته پنج مأموریت ویژه پلیسی در سطح استان به انجام رسید، ابراز داشت: از این تعداد چهار مورد دستگیری سارقان و یک مورد توقیف کالای قاچاق بوده است.

وی ضمن بیان اینکه با هوشیاری مأموران انتظامی سارقان در مهدی‌شهر، دامغان، سمنان و بی ارجمند زمین‌گیر شدند، افزود: در مجموع این مأموریت‌های صورت گرفته ۱۱ سارق در شهرهای فوق دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه دو مورد از این سرقت‌ها در حوزه سیم و کابل و دو مورد دیگر اماکن خصوصی را شامل می‌شود، ابراز داشت: در بین سارقان رد پای یک زن نیز مشاهده و این فرد نیز دستگیر شده است.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه سه سارق سیم و کابل دامغان به ۱۲ فقره و چهار سارق سیم و کابل در سمنان به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کردند، تصریح کرد: اعتراف سه سارق غیر بومی بی ارجمند با پنج فقره سرقت و معتاد مهدی‌شهری به هفت فقره سرقت نیز ثبت شدند.

وی افزود: محموله چهار هزار قطعه لوازم جانبی موبایل قاچاق به ارزش شش میلیارد ریال از یک اتوبوس عبوری محور مواصلاتی مشهد_تهران حوزه استحفاظی شاهرود کشف و راننده به دلیل نداشتن مدارک معتبر گمرکی و قانونی دستگیر شد.