بیجار_ استاد حوزه علمیه شهرستان بیجار گفت: اقدام شنیع تروریستی در کرمان بیانگر ضعف دشمنان در برابر اقتدار ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام سید موسی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با محکوم کردن عملیات تروریستی در کرمان اظهار کرد: حادثه وحشتناک و در استان کرمان بیش از پیش چهره استکباری و استعماری دشمنان این نظام و ملت را هویدا ساخت.

وی افزود: اقدام شنیع تروریستی دیروز در کرمان نشان از زبونی و ضعف دشمنان در مقابل این نظام و انقلاب بود.

این استاد حوزه علمیه بیان کرد: دشمن نشان داده است که با این دست از کارهای ضد انسانی و وحشیانه به دنبال رسیدن به مقاصد پلید خویش است.

حجت‌الاسلام محمودی اضافه کرد: دشمن برای رسیدن به اهداف خود علیه اسلام ناب محمدی دست به هر نوع توطئه‌ای می‌زند و با انفجار بمب در مسیر زائران شهید سلیمانی بار دیگر عمق دشمنی خود نسبت به ملت ایران و انقلاب را نشان دادند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: دشمن سعی دارد با این دست از اقدامات تروریستی و بمب‌گذاری‌ها به نوعی جو ناامیدی در کشور ایجاد کند ولی بی‌شک هرگز موفق به این امر نخواهد شد زیرا ملت ایران از ابتدای انقلاب تا به امروز همواره پشت سر این نظام و ولایت فقیه بوده‌اند و پشتیبان نظام هستند.

حجت‌الاسلام محمودی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم هرچه سریع‌تر عاملین این عملیات تروریستی و ضد انسانی شناسایی و با آنان برخورد قاطع صورت بگیرد تا دیگر به خود جرأت ندهند که دست به چنین اعمال ضدبشری بزنند.