سمنان- استاندار سمنان ضمن بیان اینکه کاهش نرخ بیکاری در استان از دستاوردهای دولت سیزدهم است، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته شاهد هستیم که در بسیاری شاخص‌ها امروز موفقیت‌های بزرگی کسب شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی پیش از ظهر شنبه در نشست تبیینی مشارکت بالا در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با حضور اعضای هیأت نظارت استان به میزبانی استانداری، ضمن بیان اینکه بیان دستاوردهای نظام و انقلاب به امید افزایی در جامعه کمک می‌کند، تاکید کرد: همه مدیران نسبت به این موضوع در سراسر استان حساس باشند.

وی با بیان اینکه امروز توفیقات بسیار خوبی در استان سمنان و دیگر نقاط کشورمان کسب شده است، افزود: باید این موضوعات را برای مردم بیان کرد.

استاندار سمنان همچنین گفت: ایران اسلامی به برکت انقلاب، امروز در بسیاری از حوزه‌ها از جمله پزشکی، نظامی، علمی، هوا و فضا و سایر موارد در زمره کشورهای برتر جهان بوده و جایگاه‌های شاخص را به خود اختصاص داده است.

هاشمی با بیان اینکه کاهش نرخ بیکاری در استان از دستاوردهای دولت سیزدهم است، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته شاهد هستیم که در بسیاری شاخص‌ها امروز موفقیت‌های بزرگی کسب شده است.

وی با بیان اینکه استان سمنان در بسیاری شاخص کشوری از جمله اقتصادی، عمرانی، سیاسی، فرهنگی و رشد تولید توانسته رتبه‌های ممتازی را کسب کند، گفت: کاهش تورم و کسب رتبه دوم نهضت ملی مسکن در کشور از جمله دیگر دستاوردهای دو سال و نیم اخیر در استان سمنان است.