آیت‌الله سیدمحمدتقی مدرسی از مراجع تقلید عراق با صدور پیامی، شهادت  رییس جمهور  ایران و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدمحمدتقی مدرسی از مراجع تقلید عراق با صدور پیامی، شهادت رئیس جمهور ایران و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

متن پیام ایشان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا / صدق الله العلی العظیم

با اندوه عمیق خبر سقوط بالگرد را که منجر به درگذشت شهادت‌گونه رئیس جمهوری اسلامی ایران جناب آقای ابراهیم رئیسی رحمت الله علیه و همراهانش شد دریافت کردیم. شکی نیست که از دست دادن عالمی که به خدمت و فداکاری در راه مردمش شهرت دارد، ضایعه‌ای بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران و به طور کلی برای مسلمانان است.

اما دشمنان اسلام و مسلمین شادی نکنند؛ زیرا جمهوری اسلامی ایران براساس اصول ثابت خود در مسیر ترویج و اعتلای رسالت قرآن کریم و نبی اکرم (ص) و اهل بیت (ع) پیش می‌رود و در ایران بسیاری از نخبگان برجسته هستند که با صداقت و اخلاص راه خدمت را برای برافراشتن پرچم اسلام و خدمت به مسلمانان ادامه خواهند داد.

این مصیبت را به رهبری و ملت جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض می‌نمائیم و از خداوند متعال برای آن مرحوم و همراهانشان غفران و رحمت واسعه الهی و علو درجات مسئلت داریم و می‌خواهیم آنها را در جوار اجداد پاکش جای دهد و به بستگان و خانواده‌اش صبر و آرامش عطا فرماید. (إنا لله وإنا إلیه راجعون).

کربلای معلی ۱۱ ذی القعده ۱۴۴۵ ه ق

محمدتقی مدرسی