اراک- مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مرکزی گفت: اثر هنرمند اراکی استاد علی شعبانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و شهادت «سید حسن نصرالله» منتشر شد.

مرتضی انقانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اثر علی شعبانی مدیر کانون فرهنگی هنری نورالزهرا سلام الله مسجدالزهراسلام الله علیها اراک، هنرمند تجسمی استان مرکزی، به مناسبت شهادت مظلومانه سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان منتشر شد.

وی افزود: به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان بسیاری از هنرمندان در سراسر جهان درحال خلق آثار هنری با رنگ و بوی شهدای مقاومت هستند، در این میان هنرمندانی با خلق آثار هنری تنفر و انزجار خود را از جنایات رژیم سفاک صهیونیستی نشان دادند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: در اثر هنری علی شعبانی، جمله مقام معظم رهبری که فرمودند «اسرائیل این سگ هار این گرگ حریص به مردم بیگناه حمله کرده است و بشریت باید واکنش نشان دهد و این نسل کشی فاجعه‌ای جهانی است.» نیز درج شده است.

انقانی ادامه داد: علی شعبانی از هنرمندان مطرح جهان است که بارها آثار راه یافته از این هنرمند مسجد محور در جشنواره ها و همایش های بین المللی مورد تقدیر قرار گرفته؛ این هنرمند جوان با جذب و پرورش استعدادهای هنری در مسجد سالانه بیش از ۲۰۰ هنرمند را تربیت می کند.