اراک- معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی مرکزی گفت: شهید «سید حسن نصرالله» یک مجاهد واقعی فی سبیل‌الله و بهترین الگو برای جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام بهزاد محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ترور ناجوانمردانه سید مقاومت، شهید راه قدس، سید حسن نصر الله توسط رژیم سفاک، جلاد و ظالم صهیونیستی را محکوم می کنیم و باید اذعان کرد مقاومت اسلامی در سرتاسر جهان با جنایت های ناجوانمردانه این رژیم غاصب از بین نخواهد رفت.

وی افزود: آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی با حمایت های همه جانبه خود از رژیم صهیونیستی در قتل عام مردم بیگناه شریک است.

حجت الاسلام محمدی گفت: شهید راه قدس سید حسن نصر الله یک مجاهد واقعی فی سبیل الله بود که بهترین الگوی برای جامعه اسلامی است.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تاکید کرد: زمانی که رژیم سفاک صهیونیستی نتوانست در حماس به اهداف از پیش تعیین شده خود برسد، به حملات ناجوانمردانه، ترور و شهادت شخصیت‌های ارشد حماس روی آورد.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه خون شهید سید حسن نصرالله، شجره طیبه و درخت تنومند حزب الله را آبیاری خواهد کرد، افزود: سکوت کشورهای اسلامی در این شرایط پذیرفتنی نیست و به معنای همراهی با اقدامات وحشیانه رژیم اسرائیل است و این مهم باید مورد توجه ویژه باشد که انسجام کشورهای اسلامی می تواند غده سرطانی اسرائیل را از روی زمین محو کند.

وی تاکید کرد: انتظار است جهان اسلام در برابر این تجاوزهای وحشیانه کوتاه نیایند و به هر شکل ممکن انتقام و خونخواهی فرزندان حزب الله را از رژیم جلاد و سفاک صهیونیستی بگیرند.