اصفهان-رییس مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت:بیشترین میانگین بارندگی در نخستین موج بارش های پاییزی استان طی شبانه روز گذشته ازایستگاه شاهین‌شهر با۷ میلیمتر بوده است.

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع بارش‌های پراکنده در مناطق مختلف استان طی شبانه روز گذشته، اظهار داشت: بیشترین میانگین بارشی به ترتیب از شاهین‌شهر با هفت میلی‌متر، میمه با میانگین ۶.۶ میلیمتر، فرودگاه شهید بهشتی اصفهان ۲.۷ میلیمتر، دولت آباد ۲.۶ میلیمتر، ورزنه ۲ میلیمتر، نایین ۱.۸ و کوهپایه یک میلیمتر بوده است.

وی به خروج تدریجی موج ناپایدار بارشی از نیمه شمالی استان اشاره کرد و گفت: امروز آسمان کمی ابری تا قسمتی ابری و در برخی ساعات وزش باد به نسبت شدید و درمناطق مستعد و سردسیر نیمه شمالی و غرب استان رگبار پراکنده و رعد و برق پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: از فردا دوشنبه تا سه شنبه جوی پایدار در سطح استان حاکم خواهد بود.

رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: از بعدازظهر روز سه شنبه تا پنجشنبه با افزایش گرادیان فشار، وزش باد به نسبت شدید تا شدید و تند باد لحظه ای را در بیشتر مناطق استان به ویژه نیمه غربی، مرکزی و جنوبی انتظار داریم.

به گفته وی، اوج وزش باد در روز چهارشنبه خواهد بود.
امینی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان بین چهار تا هفت درجه کاهش می‌یابد، افزود: بیشینه دمای کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز به ۲۵ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۳ درجه سلسیوس بالای صفر می رسد.