ارومیه- استاندار آذربایجان غربی گفت: دستگاه‌های متولی با رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاران در استان، به تسریع روند سرمایه‌گذاری در استان کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان بعد از ظهر یکشنبه در جلسه مرکز سرمایه‌گذاری استان با تاکید بر رفع موانع سرمایه‌گذاری در آذربایجان غربی، افزود: دستگاه‌های متولی با رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاران در استان، به تسریع روند سرمایه‌گذاری در استان کمک کنند.

استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر اهمیت سرمایه گذاری بخش خصوصی در توسعه اقتصادی کشور گفت: برای رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاران و تسریع در روند سرمایه‌گذاری در استان در استان عزم جدی داریم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: عزم جدی داریم تا مسائل و مشکلات پیش روی سرمایه‌گذاران رفع شود و سرمایه‌گذاران بتوانند در کمترین زمان ممکن فرایند سرمایه گذاری خود را انجام داده و واحدهای تولیدی خود را به بهره‌برداری برسانند.

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای طرح یکشنبه‌های حمایت از تولید در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران و رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان، گفت: یکی از موضوعاتی که می‌تواند در راستای توسعه اقتصاد کشور موثر باشد، جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و حمایت همه جانبه از آنان برای سرمایه‌گذاری در کشور است.

استاندار آذربایجان غربی افزود: مرکز سرمایه‌گذاری استان با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان تشکیل شده تا در کوتاه‌ترین زمان بتوانند مشکلات سرمایه‌گذاران را رفع کنند.

معتمدیان با تاکید بر رفع موانع پیش روی سرمایه‌گذاران در استان و به ویژه در مناطق مرزی، اضافه کرد: با فعال شدن طرح‌های اقتصادی در مناطق مرزی و به ویژه منطقه ویژه اقتصادی سرو، شاهد رونق اقتصادی در این مناطق و همچنین ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال در این مناطق خواهیم بود.