۱۶ فروردین ۱۳۹۱، ۱۳:۰۱

نیکتاج خبر داد:

افزایش 4.5 درصدی مصرف بنزین طی نوروز در بوشهر

افزایش 4.5 درصدی مصرف بنزین طی نوروز در بوشهر

بوشهر - خبرگزاری مهر: معاون فنی‌عملیاتی شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه بوشهر از افزایش 4.5 درصدی مصرف بنزین طی ایام نوروز در استان خبر داد.

مسعود نیک‌تاج در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از تاریخ 25 اسفندماه سال 90 تا 14 فروردین سال جاری 27 میلیون لیتر بنزین مصرف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارای 4.5 درصد رشد بوده است.

وی از افزایش هفت درصدی مصرف نفت‌گاز در ایام نوروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و ادامه داد: در ایام نوروز بیش از 33 میلیون و 500 هزار لیتر نفت‌گاز در استان بوشهر مصرف شد.

معاون فنی‌عملیاتی شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه بوشهر اضافه کرد: با افزایش پنج جایگاه CNG به جایگاه‌های سوخت در استان بوشهر، تعداد 17 جایگاه CNG در استان به مردم و مسافران نوروزی خدمات‌دهی می کنند.

وی افزود: این تعداد جایگاه CNG روزانه 11 هزار و 500 نوبت سوخت‌دهی را انجام می‌دادند که در مجموع به میزان 85 تن سوخت‌رسانی به خودروها از طریق این جایگاه‌ها انجام شد.

نیک‌تاج به خدمات رسانی شبانه‌روزی جایگاه‌های سوخت در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: همه سعی ما در این ایام، خدمات‌رسانی مطلوب و مناسب به مسافران نوروزی بود تا بتوانیم شرایط خوبی را برای حضور مسافران نوروزی در استان بوشهر فراهم سازیم.

وی افزود: با هماهنگی که با جایگاه‌داران سوخت ایجاد شده بود، هیچگونه محدودیتی در فروش بنزین 700 تومانی در سطح مجاری عرضه سوخت در ایام نوروز وجود نداشت.

کد خبر 1568660

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha