۱۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۸:۰۲

نجفی:

المانهای شهری موثر در نشاط و سلامت روانی شهروندان/ لزوم رفع آلودگی های بصری

المانهای شهری موثر در نشاط و سلامت روانی شهروندان/ لزوم رفع آلودگی های بصری

مشهد - خبرگزاری مهر: مديرعامل سازمان پسماند خراسان رضوي گفت: نصب المانهای شهری در سلامت روانی و نشاط شهروندان موثر است.

به گزارش خبرنگار مهر، علي نجفي ظهر شنبه در همايش "همه با هم براي دستيابي به شهر سالم زندگي سالم" اظهار کرد: مدیران شهری نقش به سزایی در ایجاد سلامت روانی شهروندان داشته اند که شامل نصب المانها و زییاسازی شهر می شود.

مديرعامل سازمان پسماند خراسان رضوي تاکید کرد: از زیر مجموعه های بهداشت،‌ بهداشت روان و توسعه آن است که از طریق ايجاد محيط مناسب شهری میسر می شود.

وي اهداف بهداشت را شامل شناسايي عوامل تهدید کننده سلامت انسان و محيط انساني دانست و افزود: سطح پایین علوم در گذشته سلامتي را تنها در ارتباط با جسم انسان تامین می کرد و توجهی به سلامت روان افراد نمی شد.

وی افزود: خوشبختانه با گسترش دامنه بهداشت، سلامت روانی جامعه خصوصا توسط مدیران شهری مدنظر قرار گرفته است.

وي مديريت شهري و شهرداري را در ايجاد سلامت روان شهروندان موثر دانست و گفت: نصب المان‌ها و زیباسازی در شهر نقش موثری در روان شهروندان ایفا کرده است.

وی گفت: آلودگی های بصري در سطح شهر اگر در کنار نصب المانها باشد هیچ تاثیری در ارتقاء سلامت روان شهروندان نخواهد داشت و مدیران شهری باید در رفع نازیبایی ها تلاش کنند.

وی با بیان اینکه با بهره گیری از ماشین آلات روز می توان با رفع آلودگی ها به سلامت روانی شهروندان کمک کرد گفت: با ماشين آلات ويژه بدون ایجاد تعارضات بهداشتي و مشكلات بصري مي‌توان شهر را پاکیزه کرد.

کد خبر 2009821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha