۲۲ خرداد ۱۳۹۲، ۸:۱۱

حجت الاسلام هاشمی:

کاندیدای ما رای نیاورد همه با پذیرش آن به فکر ساختن ایران باشیم

کاندیدای ما رای نیاورد همه با پذیرش آن به فکر ساختن ایران باشیم

اراک – خبرگزاری مهر: رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام حسن روحانی گفت: اگر کاندیدای مورد نظر ما در انتخابات رای نیاورد همه باید با نگاه ارزشمندانه به نتیجه انتخابات و پذیرش آن به فکر ساختن ایران باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حجت هاشمی عصر سه شنبه با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که در صورت عدم برنده شدن روحانی در انتخابات واکنش ستادهای وی در کشور چگونه خواهد بود، گفت: من به عنوان رئیس ستاد انتخابات دکتر روحانی در استان مرکزی اعلام می کنم اگر کاندیدای مورد نظر ما در انتخابات رای نیاورد همه باید با نگاه ارزشمندانه به نتیجه انتخابات و پذیرش آن به فکر ساختن ایران باشند.

وی افزود: اگر چه ما و تمامی هواداران دکتر روحانی با توجه به نوع گفتمان، و اعتدال رفتاری ایشان در کنار وی قرار گرفته و این کاندید را یکی از سرمایه های ارزشمند نظام می دانیم.

روحانی مدیر توانمند بحران است

حجت الاسلام حجت هاشمی با تاکید بر اینکه دکتر روحانی مدیر توانمند بحران است و رای بخش عمده اصولگرایان هم به حسن روحانی است اظهارداشت: حسن روحانی فردی برخوردار از صلاحیت علمی، عملی و سیاسی است و در صورت انتخاب به عنوان رئیس دولت یازدهم می توان مسئله هسته ای و دیگر مشکلات فراروی کشور را به سرانجام خوبی برساند.

وی با اظهار امیدواری از تحقق دولت تدبیر و امید گفت: شخصیت اعتدال پذیر روحانی موجب جلب نظر اصلاح طلبان و شواری مشاوران خاتمی بعد از برگزاری جلسات متعدد و اعلام اعتلاف این حزب در این دوره از انتخابات شد.

رئیس ستاد انتخابات روحانی ادامه داد: نوع تعامل، میزان نفوذپذیری در ساخت نظام سیاسی و گفتمان روحانی لازمه برون رفت کور از شرایط خاص سیاسی، اقتصادی و بین المللی بر ایران حاکم است.

حجت الاسلام هاشمی گفت:  خصایص و ویژگی های شخصیتی روحانی در کنار علم و وتجربه ایشان جامعیتی را در چهره این کاندید یازدهمین دوره ریاست جمهوری به نمایش گذاشته که نه تنها اصلاح طلبن که بخش عمده اصولگرایان نیز در سراسر کشور به وی اقبال دارند.

وی با بیان این که بهره گیری از نیروهای کارامد اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل در اداره امور کشور در دستور کار دولت روحانی قرار دارد افزود:  با توجه به تفکر و اندیشه روحانی رای بخش عمده ای از اصولگرایان نیز "دکتر روحانی" است.

تحول کشور در گرو مشارکت گسترده آنهاست

رئیس ستاد انتخابات رکت " حسن روحانی" در ادامه در پاسخ به این سوال که چاره اندیشی شما برای جلب مشارکت عده ای از اصولگرایان و اصلاح طلبان رای ندادن را در پیش گرفته اند گفت: در فضای کنونی کشور کمتر کسی با این تفکر زندگی می کند و عمده مردم تصمیم به شرکت در انتخابات دارند.

حجت الاسلام هاشمی افزود: مردم باید با تمام سلایق در انتخابات شرکت کرده و با حضوری گسترده در انتخابات بستر تحول کشور از شرایطی که در آن قرار دارد فراهم کنند.

وی با اشاره به شخصیت روحانی در راستای جامه عمل پوشاندن به مطالبات، احساسات و خواسته های مردم بیان داشت: این ویژگی ها در کنار منشی که روحانی  اعلام کرده و سابقه ای که از خود برجای گذاشته مطمئنا موجب جلب مشارکت مردم حتی کسانی که قصد رای دادن ندارند خواهد شد.

رئیس ستادانتخابات حسن روحانی در ادامه از اصلاح طلبی به عنوان یک مکتب در ایران یاد کرد و گفت: جوشش مردمی در کنار فعال شدن جریان اصلاح طلبی و اقبال عمومی مردم از آن بیانگر جایگاه ویژه این سبک در کشور است.

حجت الاسلام هاشمی افزود: اگر گزینه اصلاح طلبان به قوه مجریه راه یابد طبیعتا راه جدیدی برای این تفکر در کشور بیش از پیش باز می شود.

 

 


 
 

کد خبر 2074323

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha