۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۱۶

سعدالدین:

48 پروژه در سمنان به بهره برداری می رسد/ پرونده‌ پروژه‌های سفر رهبری بسته شد

48 پروژه در سمنان به بهره برداری می رسد/ پرونده‌ پروژه‌های سفر رهبری بسته شد

سمنان - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان سمنان با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت 48 پروژه این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید، گفت: بالغ بر 201 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های مذکور هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن سعدالدین ظهر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل فرمانداری شهرستان سمنان از بهره برداری 16 پروژه توزیع برق، هشت پروژه شهرداری سمنان، پنج طرح بنیاد مسکن، سه طرح جهاد کشاورزی و سه طرح اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان خبر داد.

وی بهره برداری از دو طرح آب و فاضلاب شهری، دو طرح دانشگاه علوم پزشکی، دو طرح شرکت شهرک‌های صنعتی، دو طرح اداره ورزش و جوانان و یک طرح در هر یک از ادارات تعاون روستایی، امور عشایر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، منابع طبیعی و آبخیزداری و نیز اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس را از دیگر پروژه ها هفته دولت برشمرد.

پرونده‌ پروژه‌های سفر رهبری در شهرستان سمنان بسته شد

فرماندار شهرستان سمنان گفت: ساختمان کوی مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که یک مرکز این کانون محسوب می‌شود به عنوان پروژه شاخص هفته دولت در سمنان به بهره‌برداری خواهد رسید.

سعدالدین افزود: این پروژه با حمایت‌های همه‌جانبه دفتر رهبری به مرحله اجرا رسیده و در ادامه تکمیل پروژه‌های سفر معظم‌له به سمنان، 750 میلیون تومان به تجهیز این مرکز اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه پروژه ولایت نیز که زیر مجموعه اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان است در ادامه طرح‌های سفر رهبری تکمیل شده و مورد استفاده قرار گرفته است، گفت: با تکمیل این طرح، پرونده‌های پروژه‌های سفر پرخیر و برکت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در شهرستان سمنان بسته شد.

رسانه ها نقش مهمی در توسعه کشور دارند

مقام عالی دولت در شهرستان سمنان افزود: رسانه ها نقش مهمی در توسعه کشور دارند و در هفته دولت باید عملکرد دولت یازدهم را برای مردم بازگو کنند.

سعدالدین با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و باهنر به این دلیل ماندگار شدند که پیام حضرت رسول اکرم (س) و حضرت امام علی (ع) را اجرا می کردند و پایه سیاست را عدالت و مردم داری قرار دادند.

وی با تاکید بر اینکه شهيدان باهنر و رجايي الگوهاي عيني خدمتگذاري صادقانه به ملت بودند اضافه كرد: بنابر اين همه مسئولان بايد با ادامه دادن راه آنها كه پيروي از ولايت فقيه و خدمتگذاري به مردم است، در مسير خدمت به مردم حركت كنند.

مردمي بودن رمز ماندگاري شهيدان رجايي و باهنر

فرماندار شهرستان سمنان گفت: صداقت و مردمي بودن رمز ماندگاري شهيدان رجايي و باهنر در قلوب مردم است و اين وظيفه ما را در راه تلاش براي ادامه دادن راه آنها سنگين تر مي كند.

سعدالدین حرکت در مسیر اجرای منویات مقام معظم رهبری را عامل اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان دانست.

وی به سفرهای استانی دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: دولت تدبیر و امید ارتباط خوبی با مردم ایجاد کرده است و سفرهای استانی نقش مهمی در افزایش تعامل دولت با مردم دارد.

دولت یازدهم، مردم را به آینده امیدوارتر کرد

فرماندار سمنان گفت: با توجه به عملکرد دولت یازدهم، امید در مردم به وجود آمده و به آینده بسیار امیدوارتر هستند.

سعدالدین افزود: شکوفایی و تلاش دولت در اجرای طرح تحول سلامت از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهترین شکل نمایان است.

وی برنامه ریزی دقیق در ارائه عملکرد دولت و اطلاع رسانی مناسب به مردم در این هفته را فرصتی برای مقابله با تلاش دشمنان دانست و گفت: آرامش موجود بر اقتصاد و حرکت رو به رشد اقتصادی و بستر سازی لازم برای ایجاد اشتغال پایدار و خروج از رکود اقتصاد موفقیت های سیاست خارجی از مهمترین دستاوردهای دولت یازدهم است.

اثرات خدمات دولت به مردم اطلاع رسانی شود

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان سمنان گفت: رونق تولید و حمایت از سرمایه گذاران و استفاده از مشارکت مردم در اجرای طرح های اقتصادی دولت و کنترل و کاهش تورم از دیگر خدمات دولت تدبیر و امید بوده است که باید اثرات این اقدامات به اطلاع مردم برسد.

سعدالدین، بر حضور اقشار مختلف مردم در برنامه های دستگاه های اجرایی طی هفته دولت تاکید و خواستار ارائه خدمات بیشتر در این هفته در رسیدگی به مشکلات مردم از سوی مدیران شد.

وی تصریح کرد: همه ما خادم مردم هستیم و باید رضای خدا را در انجام امور مد نظر قرار دهیم.

فرماندار شهرستان سمنان در خاتمه، ملاقات عمومی مدیران با مردم را در هفته دولت در بخش های مختلف را یکی از برنامه های این هفته برشمرد و گفت: دیدار مسئولان با نماینده ولی فقیه در استان و افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی، برگزاری همایش  تجلیل از کارمندان نمونه ادارات شهرستان، اعزام تیم های درمانی به نقاط روستایی، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه هفته دولت، برگزاری جلسات با موسسات غیر دولتی و تعاونی ها و ... نیز از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

کد خبر 2354619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha