۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۰:۳۰

از آغاز اجرای طرح نوروزی تا کنون/

۲۳هزار مسافر نوروزی در مدارس خراسان شمالی اسكان یافتند

۲۳هزار مسافر نوروزی در مدارس خراسان شمالی اسكان یافتند

بجنورد - مدیركل آموزش و پرورش خراسان شمالی از اسكان ۲۳ هزار مسافر از آغاز اجرای طرح نوروزی تا کنون در مدارس این استان خبر داد.

سیدمحمد لنگری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از آغاز اجرای طرح نوروزی تا کنون، ۲۳ هزار مسافر در مدارس خراسان شمالی اسكان یافتند كه این میزان نسبت به پارسال ۳۵ درصد افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: از مجموع مسافرانی كه در مدارس استان اسكان داده شده اند چهار هزار و ۶۲۱ خانوار فرهنگی و مابقی از كاركنان دولت و سایر اقشار هستند.

لنگری تصریح كرد: با افزایش حجم مسافران در سال جاری خوشبختانه مشكل خاصی برای پذیرش و اسكان این افراد در خراسان شمالی وجود ندارد و ستاد اسكان مسافران نوروزی آمادگی ارائه خدمت به مسافران نوروزی است.

وی افزود: برای نوروز ۹۴ تعداد یک هزار و ۵۰۰ كلاس درس در قالب ۱۷۹ مدرسه برای اسكان و پذیرش مسافران نوروزی در خراسان شمالی تجهیز شد.

مدیركل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: ستاد اسكان مسافران نوروزی در مدارس این استان امسال نیز همانند سنوات گذشته تلاش کرده اند تا بهترین خدمات را به مسافران نوروزی ارائه دهند.

به گفته وی، تهیه و نصب بنرهای تبلیغاتی در راستای سهولت دسترسی مسافران نوروزی به ستاد و مراكز اسكان در سطح شهرستان های استان از جمله اقدمات این ستاد بوده است.

مدیركل آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار داشت: رفاه مهمانان و تامین امكانات مورد نیاز مسافران در مراكز اسكان از الویت اصلی آموزش و پرورش در ستادهای اجرایی خدمات سفر است.

به گزارش خبرنگار مهر، خراسان شمالی در حدفاصل دو قطب زیارتی مشهد مقدس و استانهای شمالی كشور واقع شده و سالانه به خصوص در ایام نوروز و تعطیلات تابستان میلیون ها زائر و مسافر از این استان عبور می كنند.

کد خبر 2524170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha