۱۴ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۴۶

بزرگ نیا اعلام کرد:

بازدید سه میلیون مسافر از روستاهای مازندران

بازدید سه میلیون مسافر از روستاهای مازندران

ساری - مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت: تعداد گردشگران و بازدیدکنندگان از روستاها سه میلیون و ۱۷ هزار و ۵۸۰ نفر و شمار گردشگران اقامت گزین در روستاها، دو میلیون و ۶۳۳ هزار و ۵۵۲ نفر - شب بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، دلاور بزرگ نیا ظهر جمعه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، کل بازدیدهای نظارتی انجام شده از واحدهای اقامتی، پذیرایی، دفاتر و صنوف مختلف عرضه مواد غذایی، مراکز بهداشتی و درمانی، حمل و نقل را ۵ هزار و ۲۷۸ مورد عنوان و اظهارداشت: در بازدیدهای نظارتی از واحدهای اقامتی و صنوف مختلف عرضه مواد غذایی ۱۷۱ مورد تشویق و ۲۴۶ مورد تذکر و اخطار کتبی گزارش شده است.

وی تعداد نظارت بر مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی را ۱۰ هزار و ۹۳۵ مورد اعلام و افزود: از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر ۷ هزار و ۱۲۳ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شده است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران تعداد فوتی های ناشی از تصادف و تروما در بیمارستان ها را ۲۵ مورد عنوان و اذعان داشت: هزار و ۵۴۷ نفر تصادفی در مراکر درمانی و اورژانس پذیرش شدند.

بزرگ نیا تعداد ماموریت های تصادفی و غیر تصادفی اورژانس ۱۱۵ را ۵ هزار و ۷۸۷ مورد بیان کرد.

وی تعداد اماکن متخلف تعطیل شده را ۱۸ مورد و بازدیدهای نظارتی انجام شده از کلیه صنوف ۱۰ هزار و ۵۰۴ مورد اعلام کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران تعداد نمایشگاههای فرهنگی، هنری و صنایع دستی را ۱۳ مورد و فروشگاههای فرهنگی و صنایع دستی را ۶۱۳ مورد اعلام کرد و گفت: ۲۰۸ هزار و ۴۹۴ بازدید کننده از موزه ها و ۴۴۰ هزار و ۱۷۷ نفر از اماکن تاریخی فرهنگی استان گزارش شده است.

بزرگ نیا تعداد گشت های انتظامی، راهور، پلیس راه و همیاران پلیس را ۴۰ هزار و ۷۴۳ مورد بیان و اذعان داشت: ۵۱۵ مورد گشت های کنترلی و نظارتی استان و شهرستان ها تاکنون انجام شد.

وی تعداد عملیات انجام شده هلال احمر را ۴۸۵ مورد، مراجعین سرپایی به پایگاههای هلال احمر را ۵ هزار و ۸۳۶ نفر و تعداد مجروحین تصادفات امدادرسانی توسط آنها را ۵ هزار و ۹۹۶ نفر بیان کرد.

بزرگ نیا مجموع سرویس جابجا شده برون و خروج استانی را ۴۰۰ هزار و ۳۱۹ مورد، مسافران جابجا شده را یک میلیون و ۴۳۸ هزار و ۳۰۲ نفر اعلام کرد.

کد خبر 2525818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha