۱۶ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱

فلاح جلودار:

همدلی شاه کلید قفل های بسته توسعه است/ تنش آبی مازندران

همدلی شاه کلید قفل های بسته توسعه است/ تنش آبی مازندران

ساری - استاندار مازندران، همدلی و همزبانی را شاکلید قفل های بسته توسعه یاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ربیع فلاح جلودار صبح یکشنبه در جمع مسئولان استان در استانداری با بیان اینکه قدرتهای جهان برابر اراده ملت اسلامی ایران سر تسلیم فرود آوردند، گفت: سرانجام قدرتهای جهانی به صلح آمیز بودن مسائل هسته ای ایران اذعان داشتند.

وی با تاکید بر همدلی و همزبانی گفت: باید از این پس بیشتر همدل و همزبان باشیم تا از خطراتی که دشمنان ایجاد می کنند، به سلامت عبور کنیم.

وی خواسار رفع بروکراسیهای اداری برای تسریع در حل مشکلات مردم شد و با اشاره به افزایش بودجه استان در سال جاری نیز گفت: بودجه استانی و ملی استان در سال جاری هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی است.

فلاح جلودار با بیان افزایش شمار ورود مسافران در استان، عملکرد استان را مثبت ارزیابی کرد.

نوربخش داداشی مدیرکل هواشناسی مازندران نیز در حاشیه این جلسه، بارندگی نیمه نخست فروردین ماه را نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش دانست و گفت: امسال بارندگی یک سوم بارندگی های سال قبل بوده و سیاه بیشه با هفت و امیرآباد با سه میلیمتر بارندگی بیشترین و کمترین بارش را بخود اختصاص داده اند.

مازندران با تنش آبی مواجه است

همچنین مدیرعامل آب منطقه ای استان مازندران با بیان اینکه استان با تنش آبی مواجه است، گفت: موضوع تنش آبی اینگونه است که وقتی میزان نیاز و تقاضا کمتر از منابع باشد.

محمد ابراهیم یخکشی افزود: در مقایس محلی و استانی در برخی مناطق استان با تنش شدید آبی مواجه هستیم و در بخش سدها ۸۵ درصد آبگیری شده و دربخش آب بندانها ۹۲ درصد آبگیری شده است.

وی ظرفیت خالی سدها و آب بندانها را ۷۵ میلیون متر مکعب بیان کرد و گفت: منابع آبی استان وضعیت آسیب پذیری دارد و امیدواریم الگوی مصرف رعایت شود.

یخکشی چاههای غیرمجاز را از جمله مشکلات برشمرد و خواهان آن شد تا مالکان این چاهها نسبت به اخذ مجوز اقدام داشته باشند.

مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران نیز با اشاره به فعالیت سه هزار و ۷۳۷ نفر در قالب ۹۷۲ تیم امدادی از پوشش امدادي ۵۵۷ حادثه از آغاز طرح هاي نوروزي اين جمعيت خبر داد و گفت: ارائه خدمات امدادي لازم به شش هزار و ۵۸۸ مصدوم، ارائه خدمات درمان سرپايي به شش هزار و ۳۷۹ نفر، اسكان اضطراري دو هزار و ۱۴۶نفر و انتقال ۲۰۹مصدوم به مراكز درماني از ديگر خدمات نجاتگران هلال احمر استان بوده است.

کد خبر 2526658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha