۱۶ فروردین ۱۳۹۴، ۱۲:۰۴

ویسی:

۷۰۰۰ میلیارد ریال از مطالبات بانک ملی مازندران وصول شد

۷۰۰۰ میلیارد ریال از مطالبات بانک ملی مازندران وصول شد

ساری - رئیس امورشعب بانک ملی مازندران از وصل هفت هزار میلیارد ریال مطالعات معوق بصورت نقدی در سال گذشته خبر داد.

هبت الله ویسی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه وصول این میزان مطالبات یک توفیقی برای بانک محسوب می شود گفت: میزان مطالبات در مقطع پایانی مردادماه سال قبل پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال بود که امروز به سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال رسیده است.

وی اظهار داشت: وصول مطالبات معوق از سوی این بانک به عنوان یک الگو در کشور تبدیل شده است و امروز نیز بنا داریم مطالبات استمهال شده را از طریق اقساط وصول کنیم.

ویسی با بیان اینکه استان را از نظر مطالبات به سه گروه تقسیم کردیم از تشکیل کارگروههای برای وصول مطالبات معوق خبر داد و گفت: برای واحدهایی که غیرفعال هستند با شهرکهای صنعتی تفاهمی را برای فعال سازی امضا کرده ایم.

رئیس امور شعب بانک ملی مازندران یادآور شد: در زمینه، رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در شهرکهای صنعتی به جد در پی آن هستیم تا این مشکلات بصورت کلینیکی رفع شود.

وی با عنوان اینکه در برخی شهرکهای صنعتی بیش از سه تا چهار بار برای رفع مشکلات حضور یافتیم گفت: هدف رفع مشکلات این واحدها و رونق بخشی به کسب و کار است.

وی افزود: بحث مدیریت بر امور از اقدامات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد زیرا اگر مدیریت مالی بر امور تولید داشته باشیم بسیاری از مسائل رفع می شود.

ویسی یادآور شد: مالکان محترم اگر مهارت دارند مدیریت کنند و اگر مهارت ندارند، مدیر انتخاب کرده و نسبت به برنامه ریزی مالی اقدام داشته باشند.

وی با بیان اینکه ثبت نشدن بدهی ها در سیستم مالی واحدهای تولیدی از جمله مشکلات است گفت: اگر مدیریت مالی و تولید وجود داشته باشد، بسیاری از مسائل رفع خواهد شد.

کد خبر 2526826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha