۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۴۲

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

امیدوار به تداوم فعالیت موزه شاهرود هستیم

 امیدوار به تداوم فعالیت موزه شاهرود هستیم

شاهرود - رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شاهرود گفت: با حمایت رسانه ها، مسئولان و مردم به ادامۀ فعالیت موزه شاهرود امیدواریم.

حميد رضا حسني در گفتگو با خبرنگار مهر از تلاش ها و حمايت های معاون استاندار و فرماندار شاهرود و دادستان اين شهرستان در زمينه استمرار فعالیت و حمایت از موزۀ شاهرود قدردانی کرد و افزود: موزه شاهرود با حمایت مسئولان و مردم به فعالیت خود ادامۀ خواهد داد.

وی با یادآوری اینکه شهرداری شاهرود با پیگیری‌های قضایی درصدد بازپس گرفتن ساختمان موزه شاهرود و تعطیلی آن است، تصریح کرد: بنا بر تفاهم‌نامه همکاری میان اداره میراث فرهنگی، شهرداری و فرمانداری شاهرود در سال ۱۳۶۶، با ثبت ساختمان بلدیه، این ساختمان برای مرمت در اختیار اداره میراث فرهنگی قرار گرفت و به موزه تبدیل شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: این اداره در سنوات گذشته بالغ بر پنج میلیارد ریال برای مرمت ساختمان موزه هزینه کرده و هم اکنون دارای چهار کارمند است.

حسنی با بیان این‌که هیچ بندی در تفاهم‌نامه درباره‌ پرداخت اجاره این ملک وجود نداشته است، افزود: شهرداری شاهرود درخواست پرداخت اجاره بهای معوقه را داشته و حکم تخلیه این ساختمان را نیز گرفته است.

وی افزود: در تمامی شهرها، شهرداری‌ها در کارهای فرهنگی مشارکت دارند و انتظار می‌رود که شهردار و اعضای محترم شورای شهر شاهرود تعامل بیشتری با اداره میراث فرهنگی داشته باشند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شاهرود در پایان از تمامی رسانه های خبری، گروه های مردم نهاد و فرهیختگان که به دقت اخبار مربوط به تعطیلی موزه شاهرود را پیگیری می كنند، تشکر و قدردانی كرد.

کد خبر 3668842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha