۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۹:۳۴

در ماه رمضان صورت گرفت؛

مساعدت ۶ میلیارد ریالی خیران استان سمنان به مددجویان کمیته امداد

مساعدت ۶ میلیارد ریالی خیران استان سمنان به مددجویان کمیته امداد

سمنان - معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان از مساعدت شش میلیارد ریالی خیران استان به مددجویان تحت حمایت این نهاد در ماه رمضان خبر داد.

مقداد محبوبی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه کمیته امداد در راستای خدمت رسانی به قشر مورد حمایت خود از منابع داخلی و کمک های خیران و نیکوکاران بهره می برد، از مساعدت شش میلیارد ریالی ۵۷ خیران استان سمنان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در ماه رمضان خبر داد.

وی با تصریح بر اینکه کمیته امداد در اسرع وقت این کمک ها را به دست نیازمندان خواهد رساند، گفت: اصلی ترین سرمایه کمیته امداد اعتماد مردمی است و هرچه این اعتماد بیشتر باشد خدمت به نیازمندان نیز بیشتر خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان به نقش رسانه در افزایش اعتماد و جلب مشارکت های مردمی اشاره کرد و افزود: در ماه رمضان برنامه ای مشترک با صدا و سیمای مرکز سمنان با عنوان «آفتاب مهربانی» تهیه و تولید شد که این ۵۷ نیکوکار در این برنامه از نیت خیرخواهانه خویش با مردم سخن گفتند و همگان را به ترویج این سنت حسنه که همانا دستگیری از نیازمندان است تشویق کردند.

محبوبی در پایان با اشاره به وجود نیازمندان و محرومان استان سمنان اظهار کرد: امیدواریم با مشارکت و یاری رساندن خیران، کمک های بیشتری در راستای رفع نیازمندی ها و حل مشکلات محرومان مساعدت شود.

کد خبر 3712167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha