۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۱۷

استاندار مازندران:

سالن ورزشی جویبار با اعتبار ملی احداث می شود

سالن ورزشی جویبار با اعتبار ملی احداث می شود

جویبار - استاندار مازندران ساخت سالن ورزشی پنج هزار نفری جویبار را از مصوبات سفر دولت برشمرد و گفت: این طرح با اعتبارات ملی و استانی احداث می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ربیع فلاح جلودار صبح دوشنبه در مراسم آغاز ساخت سالن پنج هزار نفری جویبار با اشاره به اینکه شهرستان جویبار کشتی خیز و قهرمان پرور از حداقل امکانات ورزشی محروم است اظهار داشت: دولت وظیفه دارد، امکانات و نیازهای این منطقه قهرمان خیز را تامین کند.

وی با اشاره به اینکه جویبار پایتخت کشتی جهان است، به افتخارآفرینی ورزشکاران جویبار در المپیک۲۰۱۶ اشاره و اضافه کرد: باید نیازهای ورزشی این خطه برآورده شود.

فلاح جلودار با اشاره به افتتاح طرح های عمرانی و تولیدی هفته دولت در استان تصریح کرد: مازندران در مولفه های توسعه ای تقویت یافته است و شاخص های توسعه استان فراتر از کشور است.

استاندار مازندران تجلیل از قهرمان المپیک و پاراالمپیک را از جمله برنامه ها بیان کرد و با بیان اینکه شهرستان جویبار در زمینه ورزش یکی از مفاخر کشور و استان پهلوان خیز است تصریح کرد: پایتخت کشتی جهان باید حداقل امکانات لازم برای ورزش داشته باشد و همانگونه که قول دادیم امروز مراسم کلنگ زنی این سالن اجرایی شده است.

استاندار مازندران به طرح های هفته دولت اشاره و اضافه کرد: قریب هزار میلیارد تومان پروزه اجرایی شده است.

وی در بخشی از سخنانش تصریح کرد: با توجه به اینکه مازندران دارای بالاترین فارغ التحصیل و دانشگاه و مراکز تحقیقاتی است، کاهش بیکاری از برنامه هاست و با توجه به اینکه برجام اکنون به فرجام رسیده تنش های اقتصادی کاهش یافته و کشور در وضعیت مناسبی قرار گرفته است.

فلاح جلودار افزود: خوشبختانه در سه ماه نخست امسال رشد بیکاری به ۹. ۶ دهم. رسیده است که نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.
 

کد خبر 3755277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha