۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۶:۴۲

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان خبر داد:

کمک ۱۰ میلیارد ریالی مردم سیستان و بلوچستان درجشن عاطفه ها

کمک ۱۰ میلیارد ریالی مردم سیستان و بلوچستان درجشن عاطفه ها

زاهدان - مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها بیش از ۱۰ میلیارد و ۱۴۸ میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد سیستان و بلوچستان، رضا شهرکی گفت: رویداد ملی جشن عاطفه ها همه ساله با همکاری سازمان صدا و سیما و وزارت آموزش و پرورش توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) با هدف کمک به ادامه تحصیل و یا آغاز تحصیل دانش آموزان نیازمند و گسترش فرهنگ انفاق، احسان و دستگیری از اقشار بی بضاعت جامعه در دهه سوم شهریور ماه امسال برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال جشن ملی با شعار « مهر در انتظار همدلی» برگزار شده است ، افزود: جشن عاطفه ها در مرحله نخست مانند سنوات پیشین، با حضور گسترده مردم نوع‌دوست استان و خیرین نیکوکار در تمامی مساجد و اماکن مذهبی که از قبل پیش بینی شده به منظور جمع آوری البسه و لوازم التحریر  برای کمک به ۳۴ هزار دانش آموزان نیازمند و تحت حمایت برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان با اشاره به تعیین سرانه ۵۰۰ هزار ریالی به ازای هر دانش‌آموز در قالب جشن عاطفه ها ، اضافه کرد: تاکنون با توجه به کمک های ارائه شده از محل مساعدت های مردمی و امداد بیش از ۱۰ میلیارد و ۱۴۸ میلیون ریال تامین و در اختیار تمامی دانش آموزان قرار گرفته است که این رقم تنها بخشی از نیاز دانش آموزان را شامل شده و در بخش خرید کتاب درسی، لوازم التحریر ، کیف ،کفش و ملزومات مدرسه نیازمند مساعدت‌های بیش از پیش سخاوتمندان و نیکوکاران استان هستیم.

شهرکی گفت: هدف ما این است که هیچ دانش آموز نیازمندی بخاطر نبود امکانات ار تحصیل بازنماند بنابراین کمک های جمع آوری شده در این مرحله تا قبل ازآغاز سال تحصیلی جدید در میان  نیازمندان شناسایی و مشخص شده قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها  ۱۰ مهر ماه در تمامی مدارس برخوردار سطح استان برگزار می‌شود افزود: مردم همچنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۰۷۰۷۳۴۳۴۰۰۶، سامانه الکترونیکی #۸۸۷۷*و مراکز نیکوکاری شهرستان‌ها واریز کنند.

کد خبر 3777629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha