۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۸

مدیر کمیته امداد شهرستان دورود:

دورودی‌ها در جشن عاطفه‌ها ۷۲۰ میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند

دورودی‌ها در جشن عاطفه‌ها ۷۲۰ میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند

دورود- مدیر کمیته امداد شهرستان دورود گفت: مردم خیر دورود در جشن عاطفه ها ۷۲۰ میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسداله اسدی گفت: در جشن عاطفه ها که با هدف توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری در سطح شهرستان دورود همزمان با سراسر کشور برگزار شد خیران و حامیان نیکوکار طرح اکرام در مرحله اول تا کنون بیش از ۷۲۰ میلیون ریال به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمند کمک کردند.

وی اظهار کرد: جشن عاطفه ها طبق سال های گذشته به صورت دومرحله ای در سطح شهرستان اجرا شد که مرحله اول در هفته آخر شهریورماه در سطح شهرستان برگزار و مردم خیر  ۴۲۰ میلیون ریال و حامیان نیکوکار طرح اکرام ایتام  ۳۰۰ میلیون ریال به دانش آموزان نیازمند زیر پوشش کمک کردند.

اسدی هدف از برگزاری اینگونه جشن ها را جلب مشارکت عمومی مردم برای کمک به هزار و ۲۰۰ نفر دانش آموز تحت حمایت عنوان کرد و افزود: پنج هزار پاکت مخصوص جشن عاطفه ها با همکاری آموزش پرورش شهرستان بین مدارس توزیع شده که به محض جمع آوری از طریق متصدیان توسعه مشارکت های مردمی بین دانش آموزان نیازمند و تحت حمایت توزیع خواهد شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان دورود ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در جشن نیکوکاری بیان کرد: با فرهنگ سازی که از طریق معاونت توسعه مشارکتهای مردمی در خصوص انفاق و یکپارچه سازی نذورات شده اکثر خیران با مراجعه به کمیته امداد خواستار مشارکت در طرح حمایتی این نهاد هستند.

اسدی ادامه داد: همچنین شماره تلفن ۴۳۲۳۴۱۹۸ آماده پاسخگویی و دریافت هدایای مردم برای توزیع بین دانش آموزان نیازمند است.

کد خبر 3784823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha