۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۰

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان:

مراسم «شور عاطفه‌ها» در بیش از ۴ هزار مدرسه لرستان برگزار شد

مراسم «شور عاطفه‌ها» در بیش از ۴ هزار مدرسه لرستان برگزار شد

خرم آباد - مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از برگزاری مراسم شور عاطفه ها در بیش از چهار هزار مدرسه این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، گودرز کریمی فر پیش از ظهر دوشنبه در مراسم شور عاطفه ها در سخنانی از شرکت ۳۳۰ هزار دانش آموز این استان در این مراسم خبر داد و اظهار داشت: این مراسم با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند و با شعار «مهر در انتظار همدلی» برگزار شده است.

وی با اشاره به اجرای مراسم شور عاطفه ها در ۴ هزار و ۲۰۷ آموزشگاه استان لرستان افزود: شور عاطفه ها بزم صفای دلها و دل های با صفا است.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان خاطر نشان کرد: شور عاطفه ها فرهنگ نوع دوستی را در جامعه رواج می دهد و باید گفت که شور عاطفه ها، ترغیب احساسات خیر خواهانه دانش آموزان با بضاعت است.

کریمی فر تاکید کرد: شور عاطفه ها در راستای تقویت وفاق و همدلی برای حمایت از نیازمندان برگزار می شود، چرا که معتقدیم که باید شادی ها را تقسیم کرد.

وی تاکید کرد: انسان های بخشنده، افراد بزرگی هستند که داشته های خود را داده الهی می دانند و خود را موظف می دانند بخشی از اموال خود را در راه رضایت الهی انفاق کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان خوشبخت را انسانی برشمرد که وجودش آرام بخش دیگران باشد و افزود: چنین انسانی با دستانی پراز مهر، نوازشگر هم نوعان خود است.

کریمی فر تصریح کرد: احسان و نیکوکاری به هر اندازه ای که باشد ارزشمند است چرا که احسان زیبنده اخلاق اسلامی است و از الگوهای دینی و ارزش های مکتبی نشات می گیرد.

وی به طرح «از خشت تا بهشت» اشاره کرد و افزود: در این طرح که هدفی معنوی و ارزشی دارد افراد خیر و نیکوکار می توانند در امر مقدس مدرسه سازی سهمی به اندازه یک خشت و یا بیشتر داشته باشند.

کد خبر 3785984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha