۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۷:۰۸

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

توسعه بخش گردشگری زمینه ساز توسعه چهارمحال و بختیاری است

توسعه بخش گردشگری زمینه ساز توسعه چهارمحال و بختیاری است

شهرکرد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه بخش گردشگری زمینه ساز توسعه چهارمحال و بختیاری است.

سیامک سلیمانی دشتکی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه توسعه بخش گردشگری زمینه ساز توسعه چهارمحال و بختیاری است، اظهار داشت: زیر ساخت های گردشگری در چهارمحال و بختیاری توسعه می یابد.

وی عنوان کرد: بخش گردشگری یکی از ظرفیت های مغفول مانده در چهارمحال و بختیاری است که هنوز نتوانسته ایم از آن بهره کافی بگیریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید تلاش شود که بخش گردشگری در این استان چه در نیمه اول سال و چه در نیمه دوم سال رونق بگیرد و مسافران به استان ورود پیدا کنند.

اقامتگاه های روستایی در چهارمحال و بختیاری در حال افزایش است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: احداث هتل و مراکز اقامتی در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری می تواند زمینه ساز توسعه بخش گردشگری در این استان باشد.

وی عنوان کرد: هم اکنون اقامتگاه های روستایی در این استان در حال افزایش است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جذب سرمایه گذار در بخش گردشگری در این استان ضروری است.

گردشگری روستایی در چهارمحال و بختیاری توسعه یابد

وی با اشاره به اینکه باید سرمایه گذاری خارجی و داخلی در این استان در بخش گردشگری افزایش یابد، تاکید کرد: وجود آثار تاریخی و طبیعی فراوان در این استان از مهمترین ظرفیت های گردشگری به شمار می رود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: وجود ۹۰۰ روستا در این استان از ظرفیت های دیگر استان است که باید توسعه روستاگردی در این استان مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

کد خبر 4169232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha