۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۳:۱۴

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول:

دشمنان اسلام تاب مقاومت در مقابل کنگره عظیم اربعین را ندارند

دشمنان اسلام تاب مقاومت در مقابل کنگره عظیم اربعین را ندارند

دزفول- سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول گفت: دشمنان اسلام و ایران تاب مقاومت در مقابل کنگره عظیم اربعین که موجبات فخر جهان اسلام شده را ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حیدری پیش از ظهر چهارشنبه در نشست هماهنگی ستاد اربعین شهرستان دزفول در سالن جلسات فرمانداری، اظهار کرد: راهپیمایی اربعین حسینی امروزه به نماد جهان تشیّع تبدیل شده و دشمنان اسلام و ایران تاب مقاومت در مقابل این کنگره عظیم که موجبات فخر جهان اسلام شده را ندارند.

وی افزود: به همین دلیل دشمنان دست به تحرکات مذبوحانه ای زدند تا بتوانند از طریق تحرکات رسانه ای، تحرکات ناامن ساز و مداخله در امور داخلی عراق این کشور را ناامن جلوه دهند و اقتدار تشیّع و جهان اسلام و قدرت نرم ایران در خاورمیانه را تحت شعاع قرار دهند که خوشبختانه نتوانستند عراق را ناامن کنند و آتش فتنه را شعله ور کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول عنوان کرد: اکنون عراق در امنیت کامل میزبان میلیون ها عاشق و دلباخته است که از سراسر جهان به ویژه ایران به این کشور سفر کرده اند. اگر از ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و لجستیک همایش عظیم پیاده روی اربعین مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد شاید بتوان گفت این موضوع در تاریخ بشریت کم نظیر و یا بی نظیر است.

حیدری همچنین بیان کرد: در کنار مجموعه اقدامات متعددی که در این روزها از سوی ستاد اربعین شهرستان در مواکب چندگانه دزفول در مرز چذابه انجام شده تلاشمان این است که راهپیمایی بزرگ حرم تا حرم نیز که سال هاست در این شهرستان‌ اجرا می شود، به خوبی برگزار شود.

وی ادامه داد: هرساله بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار نفر از مردم شهرستان در این راهپیمایی حرم تا حرم حضور می یابند که این جمعیت از نقاط مختلف شهرستان هستند.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با تاکید بر لزوم پخش مطلوب این رویداد از طریق صدا و سیمای مرکز خوزستان، عنوان کرد: راهپیمایی حرم تا حرم اربعین حسینی در دزفول که از مقابل حرم سبزقبا آغاز و تا حرم محمدبن جعفر طیار ادامه می یابد فرصت گران بهایی برای کور کردن چشم دشمنان، برهم زدن توطئه های دشمنان و نشان دادن اقتدار تشیّع و کشور است؛ بنابراین لازم است این رویداد به خوبی از منظر رسانه به نمایش گذاشته شود تا برگ زرین دیگری در کارنامه شهرستان ولایتمدار دزفول و جهان تشیع بشود.

حیدری با بیان اینکه جلسات متعددی در راستای هماهنگی برای این برنامه از سوی دستگاه های متولی از جمله شهرداری، شورای شهر و دستگاه های امنیتی برگزار شده، گفت: خطرات محیطی در مسیر راهپیمایی حرم تا حرم باید پیش بینی و رفع شوند همچنین لازم است خلاهای حمل و نقل برنامه نیز هرچه زودتر برطرف شوند، ضمن اینکه لازم بود اداره راهداری نسبت به رفع مشکل اختلاف سطح فاحش جاده محمد بن جعفر که از مهمترین دغدغه های ما است، اقدام می کرد اما متاسفانه این مهم صورت نپذیرفته است.

به گزارش مهر، در این جلسه که با حضور مدیرکل صدا و سیمای خوزستان برگزارشد، مدیران برخی دستگاه های خدماتی و انتظامی به بیان اقدامات و هماهنگی های انجام شده در راستای برگزاری هر چه بهتر مراسم راهپیمایی حرم تا حرم اربعین حسینی دزفول پرداختند.

کد خبر 4748493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha