۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۵:۲۱

امام جمعه مشهد اردهال:

جریان وابسته به روح الله زم در کشور به مردم معرفی شود

جریان وابسته به روح الله زم در کشور به مردم معرفی شود

کاشان- امام جمعه مشهد اردهال با اشاره به دستگیری روح الله زم گفت: باید افرادی که وابسته به این جریان فتنه گر در کشور بوده اند شناسائی و به مردم معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی در خطبه های این هفته نمازجمعه مشهد اردهال با اشاره به حماسه جهانی اربعین حسینی و حضور گسترده مردم ایران اظهار داشت: از تمام رسانه های کشور به خصوص رسانه ملی که برای تحت پوشش قرار دادن این رویداد جهانی سنگ تمام گذاشتند تشکر می کنیم.

وی از مهمان نوازی شایسته عراقی ها از زائران اربعین سخن گفت و ابراز داشت: این اتحاد و همبستگی بین دو ملت ایران و عراق مثل خاری در چشم دشمنان دو ملت است.

پخش شایعات یکی از حربه‌های دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در اربعین

امام جمعه مشهد اردهال با اشاره به توطئه و دسیسه چینی دشمنان سعودی - صهیونیستی برای کمرنگ شدن حماسه جهانی اربعین حسینی تصریح کرد: پخش شایعات بین دو ملت و همچنین گسترش ناآرامی ها در عراق از جمله مواردی بود که دشمنان با تمسک به این حیله ها قصد داشتند حضور مردم را در مراسم جهانی اربعین حسینی کمرنگ کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام نمی توانند نور اربعین را خاموش کنند، تصریح کرد: امیدواریم اربعین در سال های آینده بسیار پرشورتر از امسال برگزار خواهد شد تا این رویداد بزرگ زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) شود.

مراسم اربعین فرهنگ «هیهات منا الذله» را بین شیعیان و آزادی خواهان ترویج می کند

حجت الاسلام سلیمانی اردهالی از ضرورت شناخت فرهنگ و اخلاق حسینی سخن گفت و افزود: یکی از مهمترین دلایل ناراحتی استکبار جهانی و ایادی منطقه ای آن از حضور بیش از ۳۰میلیون زائر و عاشق امام حسین(ع) در مراسم جهانی اربعین حسینی ترویج فرهنگ «هیهات من الذله» در بین مسلمانان و شیعیان است.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی سرسپردگی کامل ملت های آزاده را می خواهد، اظهار داشت: یکی از راه های وابستگی کامل ملت ها نفوذ جریان هایی در بین مردم است تا با ایجاد شایعه میان مردم دنبال تفرقه و فتنه باشند.

امام جمعه مشهد اردهال خطر نفوذ در کشور را بیش از خطر دسیسه های دشمنان و استکبار جهانی دانست و اظهار داشت: یکی از مهره هایی که با ایجاد شایعه و دروغ در حال تفرقه و فتنه در کشور بود روح الله زم بود که توسط ماموران اطلاعاتی و امنیتی ایران دستگیر شد.

وی با اشاره به حمایت و پشتیبانی کامل سه سرویس بزرگ جاسوسی دنیا از روح الله زم تصریح کرد: دستگیری این فرد مسئله و خطر نفوذ در کشور را بیش از پیش اثبات کرد.

حجت الاسلام سلیمانی اردهالی افزود: مدیران و مسئولین کشور باید افرادی را که وابسته به این جریان فتنه گر در کشور بوده اند را شناسائی و به مردم معرفی کند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ایران آمریکا را در مخمصه های بزرگی انداخته است، ابراز داشت: آمریکا توان و جرات جنگ با ایران را ندارد به همین دلیل برای تسلیم کردن ملت و نظام جمهوری اسلامی با استفاده از نفوذ قصد فتنه در کشور را داشت که در انجام تمام نقشه های خود ناکام مانده است.

کد خبر 4755644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha