۱۰ آبان ۱۳۹۸، ۱۴:۲۶

امام جمعه شهرکرد:

وحدت مسلمانان زمینه ساز شکست توطئه های دشمن است

وحدت مسلمانان زمینه ساز شکست توطئه های دشمن است

شهرکرد- نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: وحدت مسلمانان زمینه ساز شکست توطئه های دشمن است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه وحدت مسلمانان زمینه ساز شکست توطئه های دشمن است، اظهار داشت: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در جهان اسلام است.

وی با اشاره به مسئله عراق، بیان کرد: دشمن در مسئله عراق می خواهد با ایجاد اختلاف و فرافکنی به وحدت جهان اسلام ضربه وارد کند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان کرد: وحدت مسلمان در برابر دشمن زمینه ساز شکست تمام توطئه های دشمن است.

وی اظهار داشت: مومنان واقعی در میدان دشمن بازی نمی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به روز ۱۳ آبان، بیان کرد: ۱۳ آبان روز اسکبار ستیزی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است.

وی بیان کرد: دانش آموزان و دانشجویان شجاع لانه جاسوسی آمریکا در روز ۱۳ آبان تسخیر کردند و به توطئه های آمریکا پایان دادند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان کرد: حضور پر شور در راهپیمایی ۱۳ ابان زمینه ساز شکست توطئه های دشمن است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ارتباط مسئولان با مردم ضروری است، بیان کرد: بی اعتنایی مسئولان در ارتباط به مردم، به مردم آسیب وارد می کند.

کد خبر 4760422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha